Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azahriah fan történet

Elizabeth, Azahriah és Desh

3. rész

 

 

Most hamarabb fent voltam mint a fiúk. Csináltam reggelit mindenkinek meg kávét majd vártam. Pár perc múlva a fiúk is lejöttek felöltözve.

-Jóreggelt.-köszöntek mosolyogva majd leültek az asztalhoz.

-Jóreggelt.-köszöntem én is vissza. Elkezdtek enni majd reggeli után megitták a nappaliban a kávét. Hamar elmosogattam majd megálltak a nappaliban.

-Leülhetek hozzátok?-kérdeztem félénken.

-Persze. Gyere nyugodtan.-mondta Desh majd arébb csúszot így közéjük tudtam ülni....pontosabban Ati és Desh közé.

-Na szóval a mai fotózás, hogy is legyen?-kérdezte Fészek.

-Legyen benti fotózás és utána keresünk majd egy helyett.-mondta Ati mosolyogva.

-Jól van.-mondták a fiúk.

-Fel készültél?-kérdezte tőlem Ati.

-Nem tudom.-válaszoltam félénken.

-Sikerülni fog.-mosolygott rám Ati. Hátra dőltem majd csak néztem magam elé.

-Hugi tudjuk, hogy ügyes vagy. A tegnapi képek is nagyon tetszettek.-mondta Pisti.

-Jól van.-mondtam a srácoknak. Felálltak majd felmentek Ati kivételével.

-Csajos tényleg nagyon ügyes vagy. Hidd el nekünk.-fogta meg a kezemet. A két gyönyörű szemébe néztem.

-Köszönöm Ati.-mosolyogtam rá.

-Gyere.-húzott magához majd megölelt amit viszonoztam is.

-Jó érzés amikor megölelsz.-mondtam amikor elengedtük egymást.

-Aranyos vagy.-puszilt meg mosolyogva.-Menjünk.

-Rendben.-mosolyogtam rá majd felálltunk és felmentünk. Bementünk a fotószobába majd elkezdődött a munka. Először Atiról csináltam képeket majd Deshről, Istvánról és végül Fészekről.

 

Ati:

 wide1_41.jpg

 

azahriah.jpg

 

header_73.jpg

 

176246890_142344904504334_3498209101506243100_n.jpg

 

 

 

 

Desh:

 

227491142_809289109787114_4239652696210706546_n.jpg

 

240823868_4225781177491580_5738032569850084902_n.jpg

 

 

233262504_252643556483885_3284804538926157728_n.jpg

 

 Csődör:

227636550_117430113947463_2460741097581739327_n.jpg

 

130234557_760025448203147_4356171390955146920_n.jpg

 

 

 Fészek:

 

176629720_1116914722147772_1111326325908348037_n.jpg

 

 87511709_223602805490224_4981775144360141331_n.jpg

 

 

Egy kis időbe bele telett míg készen lettek a képek. A srácok bent ültek és beszélgettek.

-Kész.-mondtam a srácoknak akik befejezték a beszélgetést majd hozzám jöttek és megnézték.

-Hugi te profi vagy.-mondta a bátyjám.

-Nem vagyok profi.

-De igen az vagy.-mondták a többiek is. A fiúk szó szerint agyon dícsértek de mégsem érzem azt, hogy profi lennék.

-Na és most mit csináljunk?-kérdezte Fészek. A nappaliban ültünk és tévéztünk de semmi jó nem ment benne így csak unatkoztunk.

-Jó kérdés.-mondta Pisti.

-Indítsunk egy liveot.-mondta Desh.

-Okés.-mondták a srácok. Én felálltam majd elindultam a szobámba de a fiúk utánnam szóltak.

-Liza hova mész?-kérdezte Desh.

-A szobámba.-válaszoltam a kérdésére.

-Miért?-kérdezte Ati.

-Mert nem szeretnék benne lenni plusz zavarni. És azt hiszem lepihenek egy kicsit.-mondtam majd folytattam az utamat a szobámba. Bementem majd bezártam az ajtót és lefeküdtem az ágyamra. Közben néztem a liveot. Kis idő múlva Polla is megjött és csatlakozott hozzájuk. A chat azzal volt tele, hogy biztos Ati meg Polla együtt vannak. Azért valamilyen szinten rosszul esik mert tegnap még nekem mondta, hogy állítólag én tetszek neki. Ati ezt tagadja de sokan nem hiszik el, hogy nincs együtt Pollával.

 

live_1.jpg

 

 Ők nagyon jól szórakoznak legalább. Egyszer csak Ati eltünt a liveból majd márcsak kopogást hallottam.

-Gyere.-mondtam majd felültem és vártam, hogy bejöjjön. Bejött majd bezárta az ajtót és leült mellém. A liveban csak a szórakozást lehetett hallani.

-Miért nem szeretnél benne lenni?-kérdezte tőlem kedvesen.

-Nem szeretek a középpontban lenni. Meg ha ott is lennék akkor is az lenne, hogy kivel járok, meg, hogy milyen egy kurva vagyok. Mondták már rám elegen. És valamilyen szinten viszont szarul esik,hogy nem tudok ott lenni és veletek hülyéskedni. De te menj csak vissza a többiekhez én meg alszok egyett.-mondtam szomorúan.

-De Liza mi meg védenénk téged.

-Nem kell. Menj csak Ati. Polla vár téged.-mondtam könnyezve majd felálltam és a fürdőbe mentem.

-Liza kérlek engedj be.-kérlelt Ati. Nem szóltam semmit hanem elkezdtem sírni. Ati egy idő után megunta és elment.

 

*ATI SZEMSZÖGE*

 

 Liza valamiért letört lett. Nem értem a viselkedését. A konyhába mentem és csináltam magamnak kávét. Polla is bejött.

-Valami baj van Ati?-kérdezte tőlem miközben öntött ki magának valami innivalót.

-Nem tudom.

-Ajaj.

-Liza furcsa.

-Hogy érted ezt?

-Letört lett. Nézte a liveot és szerintem rosszul esik neki azt, hogy azt írják, hogy te meg én....

-Együtt vagyunk?-kérdezte Polla.

-Pontosan.

-És próbáltad meg magyarázni neki, hogy ez nem igaz?

-Igen de meg sem hallgatott.

-Meg fog nyugodni. Csak szerintem egy liveodba majd mond el ezt.-mondta mosolyogva majd kiment Elgondolkoztam ezen amit mondott. Este lett. Liza azóta sem beszél velem. Bánt de beszélni fogok vele holnap. Lefeküdtem majd hamar elaludtam.

 

*MÁSNAP*

 

-Ma beszélj Lizával.-mondta Polla kávézás közben.

-Azt terveztem.-mondtam sóhajtva.

-Összevesztetek?-kérdezte Desh.

-Nem.-válaszoltam.

-Akkor?-kérdezte Pisti.

-Nézte tegnap a liveot és ugye mindenki azt írta, hogy Polla és én együtt vagyunk és neki ez rosszul esett. Pedig hiába mondtam, hogy nem igaz.-meséltem el a többieknek is.

-Ahhaaa.-mondták a fiúk.

-Plusz ma indítok egy liveot ahol elmondom, hogy nem vagyok együtt Pollával.

-Jól teszed.-mondta Csődör. Pont bejött Liza is a konyhába. Még mindig le van törve. Töltött ki magának kávét majd kiment a konyhából. Nem akartam várni a beszélgetéssel így utánna mentem. Bement a szobájába így én is bementem kopogás nélkül majd bezártam az ajtót.

-Mit akarsz?-kérdezte tőlem.

-Beszélni szeretnék veled.

-Miről?

-A tegnapi liveról.

-Ati nincs miről beszélnünk. Elfogadom, hogy neked mégis Polla kell. Bár a legjobb barátnőm volt.

-Nekem nem Polla kell. Esküszöm, hogy nem vagyunk együtt. És ha kell akkor behívom és ő is elmondja.

-Nem kell.

-Hidd el nekem.-ültem le elé elég közel. Megfogtam a két kezét és a szemébe néztem.

-Jól van elhiszem.-sóhajtott egy nagyott. Tudom, hogy be kell neki bizonyítanom.

 

 

*Liza szemszögéből*

 

Ati bejött utánam. Elmondta, hogy nem igaz az ami a tegnapi liveban volt. Bíznom kéne benne de valamiért még nem tudok. Hiszen rengeteg lány imádja és ez nem is baj, de félek, hogy valamelyik képes elvenni tőlem. Polla a legjobb barátnőm és rengeteget a közelében van ami nekem már gyanús. Habár 2 ember kell a kapcsolathoz. Szóval ezt Atinak kell eldöntenie. Elkezdtem filmet nézni de kis idő múlva megéheztem így lementem és csináltam magamnak szendvicset.

-Liza.-hallottam meg Polla hangját.

-Mond.-mondtam miközben folytattam az ételem elkészítését.

-Tudom, hogy tetszik neked Ati.-hirtelen megálltam a szendvics készítésével és felé fordultam.

-Igen tetszik. Viszont azt is tudom, hogy neki te kellesz. És én erről nem akarok hallani többet. Unom már azt, hogy csak játszanak velem. De én ebből nem kérek.-mondtam kicsit gúnyosan majd megfogtam a kajámat.

-Hugi.-szólt István. Megfordultam és mind a négy srác az ajtóban állt és meglepődve néztek.

-Ne. Ne mondjatok semmit.-mondtam majd felmentem volna a szobámba de elállták az utamat.

-Mit akartok?-kérdeztem tőlük sóhajtva.

-Beszélni szeretnénk veled.-mondta Desh. Mérgesen az asztalhoz mentem majd leraktam  a tányért és leültem majd csak néztem magam elé. A fiúk is leültek viszont Ati és Fészek az ajtóban álltak.

-Figyelj. Nem tudom, hogy mi vagy ki zaklatott fel így téged. De tudnod kell, hogy mi segítünk neked csak mond el.-mondta István.

-Fáradt vagyok. És utálom azt ha ideges vagyok és nem hagynak békén. A legjobban azt nem szeretem ha játékot űznek velem.

-Ki játszana veled? Ha Atira gondolsz akkor ez hazugság. Hugi ő szeret téged. A rajongókra meg nem kell figyelni.-mondta a bátyjám.

-Hát oké.-mondtam sóhajtva.

-Nem győztelek meg igaz?-kérdezte tőlem.

-Nem igazán.

-Liza tényleg nem vagyunk együtt Atival.-mondta Polla.

-Oké.-éreztem, hogy mindjárt felrobbanok plusz nagyon fáradt voltam.

-Na csináljuk azt, hogy elmész pihenni és ha kipihent vagy akkor majd utánna beszélünk.-mondta Fészek majd elmentek. Egyedül Ati maradt a konyhába velem. Hirtelen csak elkezdtem sírni. Ati ezt látván hozzám jött, leült majd magához ölelt.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem kedvesen.

-Nem tudom. Ne haragudj rám a viselkedésem miatt. Csak most annyira ingadozik a hangulatom és félek ettől.-mondtam pityeregve.

-Hé nem lesz semmi baj. Jobb lesz ha lepihensz.-puszilta meg a fejem bubját.

-Nem tudok aludni.-mondtam szipogva.

-Szeretnéd ha veled lennék?-nézett a szemembe.

-Igen.-válaszoltam suttogva.

-Gyere.-fogta meg a kezemet majd felmentünk a szobámba és lefeküdtünk. Ati magához húzott és szorosan ölelt ami nekem jól esett. Egyszer csak elaludtam.

 

*Ati szemszöge*

 

Felmentem Lizával a szobájába majd lefeküdtünk. Ő hozzám bújt és pár perc múlva már csak a szuszogását hallottam. Furcsa, hogy nyugodtabban alszik akkor amikor vele vagyok. Óvatosan végig simítottam a karját majd az arcát és elmosolyogtam ahogy mégjobban hozzám bújt. Úgy érzem, hogy kell nekem ez a lány és mindent meg fogok azért tenni, hogy boldog legyen mellettem.

-Alszik?-kérdezte hallkan Csődör.

-Igen végre alszik.-ültem fel lassan ügyelve arra, hogy fel ne keltsem.

-Nyugodtnak látszik amikor mellette vagy.-mondta majd leült a fotelbe.

-Én csak azt szeretném ha boldog lenne. Nem akarom elveszíteni a hugod. Szeretem őt.

-Látom, hogy szereted. És azt is látom, hogy ő is szeret téged.

-Szerinted tényleg szeret?-kérdeztem tőle reménykedve.

-Igen. Látszik ahogy rád nézz. És most is itt vagy vele és tudd aludni úgy, hogy nincs rémálma. Tudom, hogy te boldoggá teszed. Csak óvatosan kell közeledni felé.

-Kösz haver.-mosolyogtam rá.

-Na hagylak pihenni titeket.

-Én is hagyom aludni. Átmegyek a szobámba.-álltunk fel majd hallkan kimentünk. Nyitva hagytam mind a két ajtót így szemmel tudtam tartani Lizát mivel az én szobám az övével van szemben. Leültem az ágyamra a kis füzetemmel együtt és elkezdtem dalt írni. Kis idő múlva Desh jött be hozzám és elkezdtünk beszélgetni meg a szöveget is folytattuk. Sokszor átnéztem Liza szobájába és megnyugodtam, hogy nincs rémálma. Készen lett a dal is.

-Jön majd velünk a Klipszemlére?-kérdezte tőlem Desh.

-Nem tudom. Nem kérdeztem még tőle.

-Akkor mehetsz megkérdezni.-mondta és a másik szobába nézett. Én is átnéztem és láttam, hogy kezd ébredezni. Leraktam a füzetemet majd átmentem hozzá.

 

*Liza szemszöge*

 

 Hallottam Ati hangját messzebbről így felkeltem. Megint rémálmom volt de most nem volt vészes.

-Ati.-nyöszörögtem majd pár perc múlva éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy és egy kezet ami az arcomat simogatja. Kinyitottam a szemem és Atit láttam meg mellettem ülni.

-Jól aludtál?-kérdezte mosolyogva.

-Igen azt hiszem.

-Felkeltettünk?

-Nem.

-Jól van.-mondta ésa szemembe nézett. Pár perc múlva megcsörrent a telefonja így elkapta a tekintetét. Felvette a telefonját.

-Szia apa.-köszönt a telefonba miközben engem nézett.

-....!

-Persze. Mikor is lesz?

-....!

-Hogy jöhet velünk?-kérdezte meglepődve.

-...!

-Okés megkérdezem tőle és majd vissza hívlak.

-...!

-Szia.-rakta el a telefonját.

-Baj van?-kérdeztem tőle majd leültem mellé.

-Nem. Viszont lenne egy kérdésem.-nézett megint a szemembe.

-Figyelek.

-Holnap lesz a Klipszemle díjkiosztója. És apa vagyis aki a menendzserünk szeretné ha te is eljönnél.

-Hogy én menjek veletek?-lepődtem meg.

-Igen hiszen nemsokára hivatalosan is a fotósunk leszel. Meg igazság szerint nagyon szeretném ha velünk tartanál. Boldoggá tennél vele.

-Komolyan?

-Igen.

-Örülnék ha veletek tarthatnék.

-Akkor velünk jössz?

-Igen.-mosolyogtam rá. Vidám megölelt majd kaptam tőle egy puszit is.

-Ati! Hugi! Gyertek enni!-kiabállt fe Csődör.

-Megyünk!-kiabállt vissza Ati. Lementünk a konyhába és csatlakoztunk a többiekhez. Meg vacsoráztunk majd elmosogattam. Mindenki elment a saját szobájába. Én is elmentem fürdeni majd pizsibe lefeküdtem. Mivel ma elég sokat aludtam ezért nem igazán tudtam aludni. Végül 01:00-kor sikerült elaludnom.

 

 

*KLIPSZEMLE*

 

-Hugi ébredj.-ébresztett Csődör.

-Fent vagyok.-mondtam miközben elkezdett rázni.

-Látom.-kezdett el nevetni.

-Bekaphatod.-mondtam majd ásítva felültem.

-Csinálok kávét.-mondta majd kiment a szobámból. Bementem a fürdőbe majd gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem majd lementem a fiúkhoz. Megittam a kávémat meg ettem egy kis tojást utána már indulnunk is kellett. Hamar a helyszínre értünk majd kiszálltunk. Ati megfogta a kezemet így egy kicsit lemaradtunk.

-Liza. Szeretnék kérdezni valamit tőled.

-Kérdezz akkor.-mosolyogtam rá.

-Lenne kedved eljönni velem holnap egy helyre?

-Veled? Mármint csak te meg én?

-Igen.

-Öhm ez egy randi lenne?

-Hát olyasmi.-mondta félénken.

-Benne vagyok.-mosolyogtam rá.

-Szuper.-vigyorgott mint a tejbetök.

-Milyen randi?-csatlakoztak hozzánk a srácok. Ijedten néztem Atira aki csak vigyorgott.

-ÖHM...-kezdtem volna bele de Ati közbe vágot.

-Elhívtam a hugodat randizni. Remélem nincs harag.

-Harag? Miért lenne? Én csak örülök neki. Legalább végre boldog lesz a kishugom.-ölelt át a bátyjám.

-Ez egy randi.-mondtam mosolyogva.

-MÉG csak egy randi.-nyomta meg Ati a "még" szót.

-Mi van?-álltam meg a srácok pedig nevetve mentek tovább.

-Na gyere már.-vigyorgott Ati rám miközben kinyújtotta a kezét. Kicsit furcsáltam azt amit mondott. Félénken meg fogtam a kezét majd így kézen fogva mentünk tovább. Egy helyen megálltunk és beszélgettünk.

-Srácok egész napos szóval remélem felkészültetek.-jött hozzánk egy férfi.

-Igen mindenre felkészültünk.-mondta Fészek.

-Annyi a lényeg, hogy legyetek együtt és ha hívlak titeket akkor vegyétek majd fel.

-Okés.-mondták majd a srácok szétszéledtek sak Ati volt velem.

-Apa bemutatom neked Elizabeth Ceryak-ot. Liza ő itt az édesapám és a menendzserünk Baukó Attila.-mutatott be minket egymásnak.

-Örülök, hogy megismerhetlek. Sokat meséltek rólad a fiúk.

-Én is örülök. Tényleg?-kérdeztem félve.

-Igen. Hallottam, hogy szeretnél fotós lenni és, hogy a fiúk próbára is tettek. Láttam is azokat a bizonyos képeket.

-Oh én nem akarok senkinek sem csalódást okozni. Még nagyon kezdő vagyok de viszont azon vagyok, hogy profi legyek. Rengeteget dolgozok és tanulok is emiatt és....-folytattam volna de nem hagyták.

-Hé Liza nyugodj meg.-fogta meg a kezemet Ati.

-Igazság szerint amikor megláttam először a képeket én azt hittem, hogy te már régebb óta mozogsz ebben a témában. De most viszont nagyon meglepődtem, hogy még csak kezdő vagy.-mondta Ati édesapja.

-Sajnálom ha csalódást okoztam.-kértem bocsánatott.

-Egyáltalán nem okoztál csalódást. És mivel kellene a srácoknak egy állandó fotós aki velük tart mindenhova, így arra gondoltam, hogy az lehetnél te.-mondta mosolyogva Attila.

-Komolyan?-kérdeztem vigyorogva tőle.

-Igen. Tehetséges vagy ahhoz képest, hogy kezdő vagy.

-Köszönöm szépen.-köszöntem meg boldogan.

-Mikor kezdhet?-kérdezte Azi.

-Akár most is belevághat.-válaszolt egyből a kérdésére.

-De nem hoztam magammal a fényképezőmet.-mondtam szomorkásan.

-Ne aggódj csajos. Én gondoskodtam róla.-kacsintott rám Ati miután az édesapja elment. Elővett a táskájából egy fényképezőgépet és átadta nekem.

-Te mindig hordasz magadnál fényképezőgépet?-kérdeztem tőle mosolyogva.

-Nem. Viszont én már tudtam ezt.-puszilt meg. Elpirultam amit ő is észre vett és csak mosolygott.

-Kis sunyi vagy.-mosolyogtam rá. Egy nő jött hozzánk és mondta Atinak, hogy egy számot el kell énekelnie. Követtük a nőt majd Ati egy gitár kíséretében felment egy kisebb szinpadra és elkezdett énekelni. Csődör, Desh és Fészek mellettem álltak meg.

Ati a szinpadon:

 

246548546_3955968917837278_4952284617284830258_n.jpg

 

 A dal végén lejött majd leállt beszélgetni számomra ismeretlen emberekkel. A többi fiú is elment mellőlem én meg csak járkáltam és néha fényképeztem is.

 

Majd megálltam egy oszlopnál és néztem a bemutatókat.

246519607_3955972284503608_2536539055851135334_n.jpg

 

 

 

Nagyon sokan nézték még rajtam kívül.

 

 

245390218_3956000597834110_7684971553206434153_n.jpg

 

Kis idő múlva megcsörrent a telefonom. Csődör hivott amit fel is vettem.

-Hol vagy hugi?-kérdezte hallkan.

-Néztem a bemutatókat.-válaszoltam.

-Nem jössz nézni Atit?

-De igen. Hol van?

-Ahol fellépett mellette van egy kis elzárt helység. De ha kell eléd megyek.

 -Okés elindulok akkor.-raktam le a telefont majd elindultam. Nehezen de vissza találtam majd megláttam a bátyjámat is. Vele együtt mentem ahol Ati interjút add pár emberrel együtt. Megálltam egy oszlopnál majd neki dőltem és csak néztem őt. Szerencsésnek érzem magam, hogy meg ismerhettem őket.

245466368_3955974694503367_8091587310118445434_n.jpg

 

 245622342_3955975184503318_2464803277576324493_n.jpg

 

 

Sokat beszélgettek és sokszor rám mosolygott Ati. Csak Desh és Ati szerepeltek a többiek meg nézték őket. Eljött a díjosztó. A színpadhoz közel ültünk le így jól láttunk mindent. Akiket jelöltek azok a színpad mögött voltak ahogy Atiék is. Remélem nyerni is fognak valamit.

-A klipszemle közönségdíját SzkiTon Hungarikum című videója (rendező: Haintz Olivér, operatőr: Bánk Attila), valamint Azahriah + Desh Mind1 című kisfilmje (rendező és operatőr: Vitó Zsombor) kapta. 

 

Atiék is nyertek egy díjat. Boldogan álltam fel a 2 sráccal amikor a fiúk felmentek a színpadra. Mi tapsoltunk a leghangosabban. Eszméletlenül jól nézett ki Ati.

 

40273221_0270cb22e2cae47349719a9f77b49f9b_j.jpg

 

-Uramisten de jól nézz ki Azahriah! Bárcsak velem lenne! Ő a mindenem! Imádom!-mondták a rajongóik a hátunk mögött. Kicsit rosszul esett de megpróbáltam nem foglalkozni velük.

-Egyik füleden be a másikon ki hugim.-suttogta István. Én csak rá mosolyogtam majd vissza néztem Atira. Lejöttek a színpadrólés Ati egyből hozzánk jött.

-Gratulálok fiúk.-gratulált nekik a menendzserük.

-Köszi. Nélkületek nem lehetnénk itt.-mondta Ati vigyorogva. Rám nézett majd hozzám jött.

-Örülök, hogy eljöttél velünk.-mondta mosolyogva. Én csak rá mosolyogtam majd megöleltem amit viszonzott is.

-Gratulálok.-szívtam be az illatátt. Elengedtük egymást majd elekzdtünk beszélgetni a többiekkel.

-Azahriah-jött hozzánk 3 lány.

-Oh sziasztok lányok.-fordult feléjük Ati.

-Csinálhatunk veled képet?-kérdezte a barnahajú.

-Persze.-mosolygott rájuk majd közéjük állt és Fészek csinált róluk képet.

-Köszönjük.-köszönték meg majd elmentek.

-Induljunk lassan mi is.-mondta Desh. Egyetértően bólintottunk majd elindultunk haza. Haza érve mindenki elvonult a saját szobájába. Gyorsan megfürödtem majd pizsomában lefeküdtem és már el is aludtam. De még előtte hallottam, hogy valaki bejött majd befeküdt mellém lassan és magához ölelt.

 

 *Reggel*

 

Arra keltem fel, hogy valaki szorosan magához húzott és szuszog vagyis alszik. Kinyitottam a szemem és Atit találtam magam mellett. Óvatosan kimásztam majd a fürdőbe mentem és elintéztem a reggeli teendőimet,  majd lementem. Ittam kávét majd felöltöztem majd elindultam a boltba. A boltba érve elvettem egy kosarat és elkezdtem bevásárolni. Sokáig nézelődhettem mert megcsörrent a telefonom. Ati hívott ezért felvettem.

-Hála égnek hogy felvetted. Hol vagy?-szólt bele lihegve a telefonba.

-Boltba vagyok. Miért?

-Mert már mindenki hivott téged meg üzenetett is küldtünk és nem válaszoltál.

-Nem jelzett a telefonom. De várj megnézem.-mondtam majd elvettem a fülemtől a telefont és megnéztem. 20 nem fogadott hívás a fiúktól és 30 üzenet.

-Itt vagy?-kérdezte Ati.

-Igen ne haragudj de tényleg nem éreztem, hogy hívtatok.

-Jól van semmi baj. Melyik boltba vagy?

-A nagy ABC-be.

-Oh szuper mindjárt ott vagyok.

-Nemsokára megyek Ati.

-Nem baj már úgy is itt vagyok.

-Jól van.-mondtam majd megláttam Atit és ő is észre vett. Leraktuk a telefont majd hozzám jött. Szorosan magához ölelt.

-Azt hittem, hogy valami bajod esett.-nézett a szemembe.

-Ne haragudj, hogy nem hagytam üzenetett.

-Semmi baj. De ezt ne csináld meg mégegyszer.-mondta majd megcsörrent a telefonja.

-Rendben.-mondtam hallkan majd felvette a telefont. Vásároltam tovább mostmár Atival.

-Igen meg van. 

-....!

-Boltba és azt mondta, hogy nem jelzett a telefonja.

-....!

-Nem tudom de majd otthon megnézzük.

-....!

-Persze itt vagyok vele.

-....!

-Okés szia.-rakta le a telefont. Megvettünk mindent ami kellett majd kifizettük és indultunk haza. Atinál volt a szatyor mivel nehéz volt.

-Biztos elbirod?-kérdeztem tőle.

-Igen ne aggódj.-mosolygott rám édesen. Hideg volt így a kezem is kezdett fázni amit Ati észre is vett. A szabad kezét kivette a zsebéből mand összekulcsolta az enyémmel és úgy rakta vissza.

-Ennyire fázol?

-Igen.

-Venni kell neked másik kabátott és hozzá egy kesztyűt.

-Majd veszek.-mondtam hallkan. 

-Baj van?

-Mi? Nem dehogyis. Nincs semmi.

-Biztos?

-Igen biztos.-mosolyogtam rá.

-Furcsa vagy.

-Esküszöm nincs semmi. Csak nem aludtam valami jól.

-Hogyhogy?

-Nem tudom. Egy párszor felkeltem és nem tudom, hogy miért. 

-Esetleg nem zaklat valaki?

-Öhm....nem.

-Liza. Ez nem volt meggyőző.

-Komolyan mondom.

-Hát jól van.-mondta sóhajtva. Volt egy olyan érzésem, hogy kifogja deríteni, hogy kik zaklatnak. Őszintén szólva tényleg zaklatnak de nem akarom ezt a terhet is átadni neki. Elég nagy teher vagyok így is. Hamar haza értünk. Ati bevitte a konyhába a szatyrot én pedig leöltöztem majd a nappaliba a fiúk letámadtak.

-Csajos ilyet ne csinálj többet.-mondta Fészek.

-Nagyon megijesztettél.-Desh

-Hagy nézzem a telefonodat.-mondta a bátyjám. Odaadtam neki majd elővette az övét is és elkezdett engem hívni. De semmit nem mutatott.

-Mi lehet ezzel?-kérdezte Ati aki már le volt öltözve.

-Nem tudom. Nincs lenémítva se rezgőn.-mondta Csődör. Bementünk a konyhába majd amíg a fiúk a telefonomon ügyködtek addig én elkezdtem kipakolni és a kaját csinálni.

-Hát szerintem új telefonra lesz szükség.-mondta Fészek.

-Szuper. Miből vegyek új telefont?-tettem fel magamnak ezt a kérdést.

-Ki mondta, hogy neked kell megvenni?-nézett rám István.

-Mert akkor ki?-néztem rájuk.

-Majd mi veszünk.-mondta Desh.

-Biztos, hogy nem.-kezdtem  el ellenkezni.

-Miért nem?-kérdezte Ati.

-Azért mert magatoknak keresitek a pénzt és nem nekem. Szóval ne rám költsétek. Majd én megoldom valahogy.-mondtam majd folytattam tovább a főzést.

-Hugi itt laksz velünk. Szóval ami a miénk az a tiéd is. Nem igaz fiúk?-mondta Csődör.

-De igen.-helyeselték a srácok.

-Nem baj. Akkor se szeretném ha rám költenétek.-ellenkeztem továbbra is. Hallottam, hogy elkezdtek sugdolózni majd kimentek csak István maradt bent velem.

-Mi a baj?-állt meg mellettem.

-Semmi.-válaszoltam de nem néztem rá.

-Hugi.-fogta meg mindkét kezemet így elérve, hogy rá nézzek. Nem bírtam tovább és elkapott a sírógörcs és hozzá bújtam. Szorosan ölelt magához ami jól esett.

-Nem akarlak titeket elveszíteni.-mondtam sírva.

-Miért veszítenél el?

-Pár lány el akarja azt érni, hogy haragudjatok rám. Atit is elakarják tőlem venni.

-De hugi ez senkinek nem sikerülne.

-Tudom de félek akkor is.

-Nyugi nem fogják elérni.

-Remélem.-mondtam szipogva.

-Haver nézünk fil.....-jött be Ati és amint meglátta, hogy István elengedett így hozzánk jött.

-Mi történt?-kérdezte Ati.

-Majd elmondom.-mondta Csődör majd kimentek. Miután beszéltem a bátyjámmal, kész lettem a főzéssel és a fiúk elkezdtek enni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megvaltokalegnagyobbbandawlss4.blog.hu/api/trackback/id/tr4516697544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Azahriah fan történet

Ebben a történetben Azahriah, Desh és a banda többi tagja fog szerepelni. A lány főszerepben Elizabeth lesz :)

Címkék

Ati (1) Csődör (1) Desh (1) Fészek (1) koncertek (1) Liza (1) Polla (1) rajongók (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása