Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azahriah fan történet

Elizabeth, Azahriah és Desh

7. rész
Koncert

 

-Az lehet kicsim. De te sokkal jobb vagy tőlük.

-Köszönöm.-pusziltam meg mosolyogva. Fürdés közben beszélgettünk majd hamar készen is lettünk. Felvettem a pólót amit Atitól kaptam de alá nem vettem fel semmit. Ati egy szál törölközőben állt a szekrénye előtt. A hátához mentem majd átöleltem.

-Mi az babám?-kérdezte kuncogva majd megfordult és megölelt.

-Nagyon szeretlek.-néztem fel rá.

-Én is kicsim.-mosolygott végig majd rátapadt az ajkaimra amit én viszonoztam. Pár perc múlva az ágyon kötöttünk ki.

 

*Koncert napja*

 

Reggel 8 óra van és én már fent vagyok. A fiúk elmentek próbálni mivel ma lesz a koncert. Tegnap is ezt csinálták szinte egész nap. Elég hosszú lesz ez a nap de főleg az este mivel a mai koncerten lesz Desh lemezbemutatója is. Éppen kávéztam amikor megszólalt a telefonom. Ati hívott amit fel is vettem.

-Szia macim.-köszöntem a telefonba.

-Szia baba. Mit csinálsz?-köszönt majd kérdezte tőlem.

-Kávézok. Miért?

-Nem akarsz ide jönni? Még itt leszünk pár óráig.

-De igen csak nem tudom, hogy merre vagytok.

-El megyek érte.-hallottam meg Desh hangját a háttérben.

-Biztos?-kérdezte tőle Ati.

-Persze csak készüljön el addigra.

-Jól van haver.-mondta a srácnak.

-Kicsim Desh elmegy érted kocsival. Készülj el addig.-mondta a telefonba.

-Rendben.-mondtam mosolyogva.

-Akkor majd itt tali baba. Szeretlek.

-Én is szeretlek.-raktuk le a telefont. Gyorsan elöblítettem a poharamat majd össze szedtem a fontos dolgokat és beraktam a kistáskámba majd felöltöztem. Éppen kész lettem amikor dudáltak. Elvettem a kulcsot majd kimentem és bezártam az ajtót majd beültem Desh-hez.

-Szia csajszi.-köszönt mosolyogva és két puszival.

-Szia. Miért kell még maradnotok?

-Felveszünk egy akusztik videót.

-Vagyis?

-Vagyis pár dalt előadunk.-válaszolta vigyorogva.

-Értem. Neked mióta van meg a jogsid?

-3 éve.-válaszolta vigyorogva.

-Én is leakarom majd rakni.

-Na ez egy remek ötlet. Ha kell segíteni akkor csak szólj bátran.-kacsintott rám mosolyogva.

-Köszönöm.-köszöntem meg mosolyogva. Egy épület udvarán parkoltunk le. Kiszálltunk majd Desh lezárta a kocsit és bementünk. A folyosón össze találkoztam Fészekkel és a bátyámmal.

-Sziasztok.-köszöntem nekik mosolyogva.

-Mizu hugicám?-kérdezte István.

-Nincs semmi.-mosolyogtam rá. Desh bement egy öltözőbe majd pár perc múlva Atival jött ki. Ati boldogan jött hozzám majd magához ölelve csókolt meg.

-Örülök, hogy itt vagy.-nézett végig a szemembe.

-Unatkoztam volna otthon szóval én is örülök neki, hogy itt vagyok.

-Szépséges hercegnőm.-ölelt magához szorosan. 

-Na fiúk kezdjük.-mondta egy férfi. Ati elengedett majd összekulcsolta a kezünket és úgy mentünk egy nagy terembe.

-Állj meg a kamera mögött.-csókolt meg édesen majd elváltunk egymástól. Én a kamera mögött álltam meg úgy, hogy lássam őket.

-Ééésss felvétel.-mondta egy férfi majd elkezdték. 

 

 

0:00 - 2:10 miafasz

2:12 - 4:30 megmentő

4:31- 6:40 pullup

6:42 - 7:54 okari

7:55 - 11:11 chalk outlines (Ren cover)

 

 

00:00 - 2:17 papa

2:17- 5:00 áthívhatsz

5:00 - 7:25 mulatozok

7:25 - 9:55 kicsi juanita

9:55 - 13:00 kukásautó

13:00 - 15:12 piaszag

 

 

 

Kb 5 óra elteltével felvettek mindent. Én még mindig a helyemen álltam egyedül és telefonoztam unalmamban. Majd pár perc múlva valaki megállt előttem és a derekamnál fogva húzott magához.

-Mit csinálsz kicsim?-kérdezte tőlem Attila.

-Felnéztem facebookra.-raktam el a telefonomat majd átöleltem a nyakát mosolyogva .

-És mit láttál fent?

-Semmi érdekeset. Csak sokan bejelöltek.-rántottam meg a vállamat majd a két szemébe néztem.

-Hát ez várható volt.-nézett végig a szemeimbe.

-Tudom.-mosolyogtam rá.

-Nem kell velük foglalkozni.

-Ati.-szóltam neki mire rám nézett. Az egyik kezemmel végig simítottam az arcán majd az ajkaira tapadtam amit viszonzott is. Pár perc múlva elváltunk egymástól majd hozzá bújtam Ati pedig a többiekkel beszélgetett mivel hozzánk jöttek.

-Na fiúk menjetek haza és töltődjetek fel. 7 órakor pedig itt találkozunk.-mondta Ati édesapja és egyben menendzser.

-Jól van.-mondták a fiúk. Ati összekulcsolta a kezünket majd kimentünk a kocsihoz és beültünk majd Desh beindította és elindultunk haza.

-Oh de kéne aludni egy kicsit.-mondta Fészek lehuppanva a kanapéra.

-Jó lenne de nemsokára vissza kell mennünk.-mondta a bátyám.

-Akkor skacok kávét és energiaitalt kell inni. Nincs más megoldás.-mondta Desh.

-Na pakoljunk ki akkor.-mondta Ati majd a konyhába mentek és kivettek 2 tálca energiaitalt. Megálltam a konyha ajtóba és meglepődve néztem ahogy mind a 4 fiú 3 energiaitalt rakott ki maga elé majd elkezdték inni.

-Ti azt mindet megakarjátok inni?-kérdeztem tőlük.

-Hát azt terveztük.-mondta Fészek.

-Normálisak vagytok?-kérdeztem tőlük.

-Miért?-nézett rám István. 

-Ez nem egészséges. Még a végén valami bajotok lesz.-mondtam kicsit mérgesen.

-Nem lesz semmi bajunk nyugi.-mondta Desh.

-Aggódom értetek.-néztem Atira.

-Nem lesz semmi kicsim.-kortyolt bele az energiaitalába.

-Jól van akkor igyátok.-mondtam mérgesen majd felmentem a szobába. Leültem az ágyra majd bedugtam a fülhallgatót a telefonba majd a fülembe tettem majd elkezdtem zenéthallgatni. Lefeküdtem majd a baloldalamra fordultam és úgy hallgattam a zenét.

-Miért nem bírják felfogni, hogy imádom őket és aggódom értük. Egyszerűen nem veszik észre ezt.-gondoltam magamba majd elkezdtem pityeregni. Becsuktam a szemem és úgy élveztem a zenéket.

 

**Ati szemszöge**

 

-Mi van Lizával?-kérdezte Desh meglepődve.

-Nincs semmi csak aggódik értünk.-válaszolta István.

-És azért igaza is van.-mondta Fészek.

-Nagyon is. Nem hiányzik ez nekünk. Én ezt megiszom meg egyet hagyok későbbre.-mondtam majd a harmadikat vissza raktam. A többiek is ezt csinálták.

-Meg kéne nézni, hogy mit csinál.-mondta István.

-Megyek.-álltam fel majd az energiaitalommal felmentem a szobánkba. Beérve bezártam az ajtót majd leraktam az asztalra az italomat. Liza nem hallotta, hogy bejöttem mert az oldalán fekve zenéthallgatott és közben sírt. Lassan leültem mellé mire ijedten nézett rám. Mosolyogva végig simítottam az arcán majd egy tincset a füle mögé tűrtem és kivettem a az egyik fülhallgatót a füléből.

-Jól vagy?-kérdeztem tőle kedvesen.

-Aha.-ült fel, majd kivette a fülhallgatót a füléből és lerakta az ágyra maga mellé.

-Mérges vagy?-kérdeztem tőle.

-Igen.-válaszolta.

-Miért?

-Azért mert nem veszítek észre, hogy mennyire szeretlek titeket és, hogy aggódom értetek mindig. Azt a rengeteg energiaitalt is megisszátok utána a koncert előtt lehúztok egy kis alkoholt és ki tudja, hogy mi bajotok lesz utána. Ati én túlságosan is szeretlek téged is meg a többieket is ahhoz, hogy elveszítselek titeket. Nem bírnám ki azt.-mondta sírva. Közelebb ültem hozzá majd magamhoz öleltem.

-Kicsim nem isszuk meg mindet. Én is egyet iszok a másikat meg elrakom későbbre.-néztem végig a szemeibe.

-Biztos?-kérdezte tőlem kiskutya szemekkel.

-Igen biztos. Ne aggódj kicsim.-néztem a szemeibe. Észre vettem, hogy az alsó ajkába harapott ami engem beindított.

-Szeretlek Ati.-mondta édesen majd újra az ajkaiba harapott én pedig felsóhajtottam, hogy nyugodt maradjak.

-Kicsim ezt ne csináld...kérlek.-kértem kedvesen tőle.

-Mit?

-Ne harapd a szádat.

-Ne haragudj.-kért tőlem bocsánatot. Nem csinálta többet viszont nagyon felizgatott. Éppen a fürdőben voltunk és fürödtünk amikor végig néztem rajta és nem bírtam magammal.

-Ne haragudj kicsim de nem birok magammal.-nyomtam óvatosan a falnak majd szenvedélyesen kezdtem el csókolni amit viszonzott is. Az egyik kezem lecsúszott a két lába közé majd elkezdtem kényeztetni.

-De nedves vagy.-mondtam vigyorogva.

-Akarlak nagyon.-sóhajtott fel. Ennyi kellett nekem és egymásnak estünk. Nagyon szeretem ezt a lányt és érzem, hogy nem szabad elhagynom őt. 

 

**Liza szemszöge**

 

Már az Arénában voltunk. A fiúk éppen ittak egy kis alkoholt de nem sokat. Már a lépcsőnél várták, hogy felmehessenek a színpadra. Éppen Atira néztem aki biccentett a fejével, hogy menjek oda hozzá. Eleget tettem a kérésének és megálltam mellette.

-Minden oké?-karolta át a derekamat majd a fülemhez hajolt, hogy rendesen halljam őt.

-Igen.-mosolyogtam rá mire ő megpuszilt.

-Jól van. Szeretlek kicsim.-csókolt meg.

-Én is szeretlek.-mondtam a csókunk után mosolyogva majd felmentek a színpadra és elkezdődött a koncert. Élvezik nagyon amit csinálnak és ez a fontos mert akkor szívüket és lelküket beleteszik a karrierjükbe. És én támogatni fogom őket mindenben. A színpadon táncoltak és néha ugráltak is éneklés közben. 6 számukat énekelték el majd Ati elkezdett beszélni.

-Köszönjük, hogy ennyien itt vagytok, támogattok és szerettek minket. Sokat jelent ez nekünk. De van egy személy az életemben aki nagyon de nagyon fontos számomra......

-Nekünk is fontos haver....ezt ne felejtsd el.-szakította félbe Desh a haverját.

-Jó igen igazatok van. A srácoknak is fontos de nekem még jobban. Szóval csak azt szeretném ezzel mondani, hogy nagyon szeretem őt és most egy olyan szám jön amit neki küldök. És persze mint kiderült imádja ezt dalt.-mondta a mikrofonba majd elkezdődött a zene amiből egyből tudtam, hogy melyik is következik. Desh a színpad szélére jött mivel ebben ő nem énekel most. Lenézett rám majd intett, hogy menjek mellé amit meg is tettem és így jobban láttam mindent.

 

 

Tudod bármit kapnék tőled énMég nem állok készen, nézd, ahogy élek!Tudom, hogy már nem jön (jó)Soha vissza nem élek a titkokkalCsak ne merülj még nagyon bele, mert énHiába várok már rád!Ha mindig lepereg csókod rólam ésMegin' elvesztem, amire vágyom az hol vanHa ma megöl a hiány
De túl lettem rajtad, te is túllépsz majd úgy isBár tudnám
Merre jár az én babám?Add a kezed, ne félj! (La-ba-ba-ba-ba-ba-ba)Túl sok árnyék tart felédHadd legyek én neked a fény! (Hadd legyek a fény!)Túl sok emlék szállt belémTudom ez nem is az az életTudom, hogy már nem számít a szóTartsd magadban a téveszméd! (Téveszméd)
Lehet úgy érzed nehéz, de csak a felét se láttad mégDe csak a negyedén sem vagy túlLehet sosem lesz egészCsak várod, hogy a maradék éjjelt is ébren töltsem, a Hold nem várLehet lehetek más, csak egy kicsikét várj!De ne te szólj rám!
Bár belemegyek megin' ugyanúgyVárj meg míg megin' ugyanúgyMár nem engedem, bár hazahúzBár tudná már a világ ki is Azahriah!Ayy, que todo será mejor mañanaTe vagy az egyetlen bűnömHogy mindennap kivárom az éjszakátCsak hogy láthassam, ho-
Merre jár az én babámAdd a kezed, ne félj! (Add a kezed, ne félj!)Túl sok árnyék tart felédHadd legyek én neked a fény! (Hadd legyek a fény!)Túl sok emlék szállt belémTudom ez nem is ez az életTudom, hogy már nem számít a szóTartsd magadban a téveszméd! (Téveszméd)
Merre jár az én babám?Add a kezed, ne félj!Ha túl sok árnyék tart felédHadd legyek én neked a fény!Túl sok emlék szállt belémHadd legyek én neked a fény!Tudom, hogy már nem számít a szóTartsd magadban a téveszméd!
De túl lettem rajtad, te is túllépsz majd úgyisBár tudnám, hogy miért

 

 

Énekelte el Ati majd Desh is vissza ment és még elénekeltek 3 számot majd elköszöntek a rajongóiktól. 

-Jók voltatok fiúk. Mehettek haza.

-Okés jó pihit.-köszöntek el a srácok a menendzsertől. Kimentünk majd beültünk a kocsiba és haza indultunk. Mindenki fáradt volt....látszott a fiúkon. Hamar haza értünk majd mindenki leült a nappaliban csak én mentem a konyhába. Össze ütöttem egy egyszerű vacsorát majd meg kajáltunk, majd fáradtan neki álltam mosogatni.

-Kicsim.-ölelt át hátulról Ati.

-Igen?!-kérdeztem ásítva. Állva aludtam el és ezt látta is rajtam.

-Majd reggel elmosogatunk. Gyere feküdjünk le aludni.-mondta Ati majd kivette a kezemből a tányért és lerakta.

-De hamar meg van.-mondtam megint ásítva. 

-Nem baj. Fáradt vagy.-törölte meg a kezemet majd kézen fogva mentünk a szobánkba. Fürdés után lefeküdtünk aludni. Atihoz bújtam majd egyből be is aludtam.

 

 **Másnap**

 

A nap sugaraira keltem fel amik bevilágítottak egy kicsit az ablakon. Óvatosan megfordultam és az alvó Atival találtam szemben magamat. Mosolyogva néztem ahogy édesen szuszog majd óvatosan végig simítottam az arcán majd az ajkainál megálltam. Lassan végig simítottam rajta majd adtam rá egy puszit amire fel is kelt és kómásan mosolygot rám.

-Jóreggelt kicsim.-köszönt azon a rekedtes hangján.

-Jóreggelt. Ne haragudj nem akartalak felkelteni.-kértem tőle bocsánatot.

-Kelthetnél így többször is. Mennyi az idő?

-Negyed9.

-És miért nem alszol?-húzott magához közelebb.

-Nem tudok. Fáj a fejem egy kicsit.

-Nem bírod a koncerteket?

-De igen és nagyon szeretek koncertekre járni....főleg a tiétekre. Viszont másnap mindig fáj a fejem.

-Akkor majd kapsz egy füldugót ami tompítja a hangos zenét. Rendben?-puszilt meg édesen.

-Okés. Szeretlek.-pusziltam meg én is őt. Felültem az ágyban majd nyújtóztam egyett.

-Hova mész?-kérdezte Ati ásítva.

-Veszek be gyógyszert.

-Rendben. Meg fogod találni?

-Persze.-szálltam ki az ágyból majd kimentem a szobából. Bementem a konyhába majd ki nyitottam az egyik szekrény ajtót és megtaláltam a gyógyszereket. Kivettem a flectort majd vízzel együtt bevettem. Halkan vissza mentem a szobába ahol Ati vissza aludt, így a fürdőbe mentem és felöltöztem sport ruhába. Halkan vissza mentem a szobába majd hagytam egy kis üzenetet Atinak. Fülesemet felvettem majd a telefonomat is a kezembe vettem és elmentem futni egy kicsit. Elfutottam a kedvenc kis kávézómba ami nem volt közel hozzánk. Pihenésképpen bementem majd leültem a pulthoz.

-Liza de régen láttalak. Miújság van?-jött hozzám Máté az eladó mosolyogva.

-Szia. Minden rendben van. Élem a kis életemet meg most elkezdtem megint futni.

-Hát ez nagyon jó. Kérsz valamit?

-Igen egy kávé meg egy üveg mentes víz lesz.

-Máris készítem.-mondta majd neki állt csinálni a kávémat.

-Köszi.-köszöntem meg mosolyogva a kávét meg a vizet.

-És mi van a srácokkal?-kacsintott rám vigyorogva.

-Milyen srácokkal?-kérdeztem értetlenül tőle.

-Ne játszd a hülyét csajos. Nézek én facebookot.

-Oh tényleg. A facebook.-kavargattam a kávémat.

-Szóval?-könyökölt le az asztalra vigyorogva.

-Nincs semmi. Igazak a hírek ha erre vagy kíváncsi.

-Tudtam. És melyikkel is vagy együtt?

-Attila.

-Melyik?

-Azahriah.

-Uuuuhhhhh ez annyira izgalmas. Emlékszem amikor itt ültél és csak áradoztál róla. De amúgy elárulok egy titkot neked.

-Na mond.

-Ők is rengeteget jártak ide. Mondjuk a mai napig beszoktak jönni megenni vagy inni valamit.

-Ez most komoly?-kérdeztem tőle ledöbbenve.

-Igen igen.-bólogatott mosolyogva. Az ajtó feletti csengő jelzett, hogy valaki belépett a kávézóba.

-Sziasztok.-hallottam meg István hangját majd éreztem, hogy valaki átölelt hátulról, majd a baloldalamon megállt Fészek és Desh, a jobb oldalamon pedig a bátyám és aki átölelt az pedig Ati volt.

-Sziasztok fiúk.-köszönt nekik Máté.

-Ti mit csináltok itt?-kérdeztem meglepődve tőlük.

-Jöttünk utánad.-mondta Ati majd megpuszilt és ő is a jobb oldalamra állt.

-Kértek valamit?-kérdezte meg a fiúkat is.

-A szokásos lesz.-mondta Desh.

-Merre voltál?-kérdezte Ati.

-Futottam egy kicsit.-válaszoltam a kérdésére.

-Szoktál futni?-kérdezte Fészek meglepődve.

-Igen régen sokat futottam. De volt egy időszak amiért abba kellett hagynom és most újra el akarom kezdeni.-válaszoltam a kérdésére mosolyogva.

-Jó tudni.-mondta Desh vigyorogva. Megkapták a rendelésüket majd velük együtt leültem egy asztalhoz. Én már a vizemet fogyasztottam.

-Fiúk.-szóltam nekik mire rám figyeltek.

-Mi az kicsim?-kérdezte Ati.

-Baj lenne ha nem veletek mennék haza?-kérdeztem félénken tőlük.

-Miért akarsz külön menni?-kérdezte István.

-Mert még futni szeretnék egy kicsit.-válaszoltam a kérdésére.

-Haza mész már nem?-kérdezte Fészek.

-De igen.-válaszoltam.

-Jó de óvatos legyél. És csakis haza fele.-mondta a bátyám szigorúan.

-Rendben sietek haza.-álltam fel majd adtam egy csókot Atinak majd kimentem és kocogva elindultam haza. Hamar haza értem, majd bementem és felmentem a szobába majd vettem elő tiszta ruhát és elmentem lezuhanyozni. Mire kész lettem a fürdéssel a fiúk is haza értek. Befújtam magam majd a telefonommal együtt lementem a fiúkhoz. Bementem a konyhába ahol a srácok pakolták kifele amit vettek.

-Mit akartok enni?-kérdeztem tőlük mosolyogva.

-Hugim te csak pihenj. Most mi főzünk.-mondta István.

-És én mit csináljak addig?-kérdeztem meglepődve.

-Ülj le a nappaliban és nézz tévét vagy le is feküdhetsz aludni.-mondta Ati mosolyogva.

-Áhhh nekem az nem menne szóval lehet takarítok egy kicsit.-mondtam ásítva majd kimentem a nappaliba és neki álltam törölgetni. A szekrényt töröltem mikor valaki átölelt hátulról.

-Kicsim pihenj már egy kicsit.-puszilt meg Ati.

-Egyedül nem jó.-fordultam felé majd megöleltem.

-Akkor gyere és nézzük a tévét.-csókolt meg mosolyogva.

-Jól van.-mondtam sóhajtva. Leültünk a nappaliban majd Ati bekapcsolta a tévét és egy nézhető filmet keresett. Talált is egyet majd azt kezdtük el nézni. A film közepe fele már aludtam befele amit Ati is észre vett. Az ölébe tett egy párnát majd rám nézett.

-Kicsim feküdj le nyugodtan.-mondta halkan. Bólintottam majd lefeküdtem a jobb oldalamra és a fejemet meg az ölében lévő párnára tettem. Ati egy pléddel takart be majd elkezdte simogatni a karomat. Jól esett a gondoskodása. Pár perc múlva be is aludtam. Nem aludtam mélyen mert hallottam mindent.

-Alszik?-hallottam meg Desh hangját.

-Igen. Nem pihent volna.-válaszolta Ati is halkan.

-Tudod milyen. Makacs egy csaj. De így szeretjük.-mondta Desh.

-Ez így van.-simított végig a karomon Ati.

-Végülis inkább ilyen legyen mint más.-mondta halkan Desh.

-Én is így gondolom.-mondta Ati is.

-Kész a kaja.-szólt Fészek halkan.

-Okés.-mondták a srácok. 

-Kicsim. Ébredj fel.-ébresztett óvatosan Ati.

-Nem akarok.-nyöszörögtem mert olyan kényelmesen feküdtem hogy nem akartam felkelni.

-Kész a kaja.-hajolt le hozzám majd adott egy puszit.

-Jól van.-ásítottam majd óvatosan felültem mire újra megfájdult a fejem.

-Mi a baj?-kérdezte aggódva Ati.

-Fáj a fejem.-válaszoltam a kérdésére.

-Adjak gyógyszert?

-A reggelt is gyógyszerrel kezdtem.

-Biztos jön valami idő. Gyere egyél utána adok gyógyszert és lepihenünk. Okés?-puszilt meg.

-Rendben.-mondtam majd felálltunk és a konyhába mentünk ahol a többiek már ettek.

-Mi a baj hugi?-kérdezte a bátyám is aggódva.

-Fáj a fejem.-válaszoltam könnyezve majd leültem mellé a másik oldalamra pedig Ati ült le. Ettem egy kis levest de többet nem tudtam enni. Egyszer csak valami furcsát éreztem majd a wc-be rohantam és kiengedtem egy róka családot majd jött még egy. Majd csak annyit éreztem, hogy valaki össze fogja a hajamat az egyik kezével, a másikkal pedig a hátamat simogatja.

-Jobban vagy?-kérdezte Ati amikor leültem a wc mellé.

-Még nem.-válaszoltam lihegve. Pár perc múlva újra útnak engedtem pár róka családot majd megint csak a wc mellett ültem.

-Minden oké?-jött be a bátyám is.

-Annyira nem.-válaszolta Ati.

-Miért?

-Hányt.

-Jobban vagy hugi?-nézett rám ő is aggódva.

-Most már igen.-válaszoltam sírva.

-Fejed?-gugolt le elém Ati aggódva.

-Már nem fáj annyira.-válaszoltam szipogva.

-Adjak gyógyszert?-kérdezte mire én bólogattam.

-Flector?-kérdezte István.

-Igen.-válaszoltam sóhajtva. István kiment a fürdöből.

-Gyere mosd meg az arcod.-simított végig a karomon. Lassan felálltam majd a mosdóhoz mentem és hideg vízzel megmostam az arcom ami nagyon jól esett.

-Biztos jobban vagy?-aggódott értem Ati.

-Igen.-válaszoltam majd haboztam hogy megöleljem e vagy se.

-Mi a baj?-kérdezte aranyosan.

-Megakarlak ölelni de viszont nem akarom, hogy beteg legyél.-hajtottam le a fejemet.

-Nem leszek beteg.-mondta majd lassan magához ölelt amit én viszonoztam is.

-Köszönöm, hogy ennyire foglalkozol velem.

-Kicsim hiszen szeretlek.-puszilta meg a fejem búbját.

-Én is szeretlek nagyon.-engedtük el egymást majd kimentünk és bementünk a konyhába.

-Itt a gyógyszer hugi.-adta a kezembe amit én elfogadtam majd be is vettem.

-Minden okés csajos?-kérdezte Fészek tőlem.

-Most már igen.-válaszoltam nyugodtabban.

-Megyünk pihenni skacok.-állt meg mellettem Ati.

-Jól van menjetek csak.-mondta István. Ati megfogta a kezemet majd bementünk a szobánkba. Beérve a szobába Ati bezárta az ajtót.

-Te megcsináltad az ágyat?-kérdeztem mosolyogva amikor megláttam a bevetett ágyat.

-Igen kicsim.-puszilt meg.

-Köszönöm.

-Biztos jól vagy manó? Aggódom érted.

-Igen jobban vagyok macim.

-Rendben de azért pihenjünk.

-Okés.-mondtam majd lefeküdtünk az ágyra. Elkezdtünk tévézni.....vagyis csak én mert Ati dalt írt. Megint bealudtam de annyit még éreztem, hogy Ati betakart és ennyi....se kép, se hang.

 

**Azahriah szemszöge**

 

 

Liza bealudt mellettem én pedig dalt írtam.  A szöveget hamar össze dobtam így már csak az alap maradt. Lassan meg pusziltam Lizát majd kiszálltam az ágyból úgy, hogy ne kelljen fel utána leültem a gépem elé, felvettem a fejhallgatómat majd elkezdtem az alapot csinálni hozzá. Pár perc múlva Desh ült le mellém és ő is felvette a másik fejhallgatót majd így dolgoztunk össze. 2 óra múlva készen lettünk az alappal majd már csak ültünk és beszélgettünk hallkan. Bejött István majd a hugához ment és óvatosan megnézte, hogy van e láza.

-Mi az?-kérdeztem tőle amikor leült hozzánk.

-Megnéztem, hogy van e láza.-válaszolt a kérdésemre.

-És van?-kérdezte Desh.

-Nincs hála istennek.-válaszolta hallkan. Ugyanúgy beszélgettünk majd Fészek is csatlakozott hozzánk. Így négyen írtunk még egy dalszöveget de ahhoz majd máskor csináljuk meg az alapot. Egyszer csak Liza elkezdett nyöszörögni. Felálltam és hozzá mentem majd óvatosan leültem mellé és én is megnéztem, hogy van e láza, de nem volt. Viszont sírt álmában ezért óvatosan végig simítottam az arcán.

-Haver mi a baj?-kérdezte Csődör.

-Szerintem rosszat álmodik mert sír.-válaszoltam a kérdésére.

-Keltsd fel mi meg a nappaliban leszünk.

-Okés.-mondtam mire a srácok kimentek a szobából.

-Kicsim.-szólogattam többször, hogy felkelljen. Egyszer csak hirtelen felült kisírt szemekkel.

-Ati.-bújt hozzám szorosan én pedig magamhoz öleltem.

-Cccsssss nyugodj meg.-simogattam a hátát, hogy megnyugodjon.

-Annyira rossz volt.-sírt még mindig az ölelésemben.

-Itt vagyok kicsim. Nem hagylak el.-mondtam neki mire rám nézett.

-Ígérd meg kérlek. Könyörgöm Ati.-kezdett el könyörögni és innen tudtam, hogy velem álmodott.

-Manóm sose foglak elhagyni. Megígérem.-néztem végig a szemeibe majd megcsókoltam amit viszonzott is. Pár perc múlva elváltunk egymástól.

-Nagyon szeretlek Ati és tényleg nem akarlak elveszíteni.-mondta szipogva.

-Nem fogsz kicsim.-mondtam majd letöröltem a könnyeit.

-Kész a kaja.-szólt be Fészek majd elment.

-Jól vagy?-kérdeztem tőle.

-Igen.-válaszolta hallkan.

-Gyere együnk egy kicsit.

-Okés.-mondta majd felálltunk. A derekát átkarolva mentem mellette, majd a konyhába érve csatlakoztunk a többiekhez. Liza csak lehajtott fejjel turkált az ételében majd néha evett is. Egyszer csak megszólalt a telefonja fent a szobában. Felállt és felrohant. A srácokkal összenéztünk majd mi is felmentünk de megálltunk az ajtó előtt.

-Miért nem hagytok már békén?-kiabált a telefonba valakivel.

-......!

-Nem érdekeltek. Nem fogom hagyni.

-......!

-Tudod mit? Hajrá tegyétek meg akkor. De tudom, hogy nem fogják elhinni.

-......!

-Mert nem hülyék. És tudod én legalább szeretem őket. Főleg Atit. De ti szívtelenek vagytok. Hagyjatok most már békén.-nyomta ki a telefont.

-Elegem van.-dobta el zokogva a telefont.

-Hugi.-ment be István majd magához ölelte a hugát. Mi is bementünk hozzájuk.

-Utálom őket.-zokogott tovább.

-Kiket?-kérdezte István. Nem akarta elmondani ami baj.

-Kicsim.-szóltam neki mire rám nézett és hozzám rohant majd hozzám bújt. Éreztem ahogyan remeg a félelemtől.

-Szeretlek Ati. Ugye tudod?-mondta sírva.

-Igen tudom manóm. Kik nem hagynak békén?

-Pár lány.-válaszolt a kérdésemre. Fészek és Desh a telefont nézték amit Liza eldobott.

-Mit akarnak?-faggattam tovább.

-El akarnak venni tőlem. Azt akarják, hogy ellenem forduljatok.-mondta ki sírva.

-Nem fog nekik sikerülni hugi.-mondta Csődör majd megsimogatta a fejét miközben Liza még mindig hozzám bújt én meg szorosabban öleltem magamhoz.

-Mi a nevük?-suttogtam a fülébe.

-Nem tudom. Nem ismerem őket.-válaszolt a kérdésemre.

-Jól van kicsim nyugodj meg.-simogattam a hátát. Az ágyhoz mentünk majd leültem és őt meg az ölembe húztam , majd újra hozzám bújt.

-Sikerült bekapcsolni?-kérdeztem halkan mivel Liza beszundított.

-Igen.-válaszolta Desh. Óvatosan felálltam Lizát pedig az ölemben tartottam majd az ágyhoz mentem és leraktam majd betakartam.

-Nézzük ki zaklatja.-mondta Fészek majd belépet a messengerbe. Elég sokan írtak neki amiket nem nézet meg viszont egy meg volt nyitva. Mintha egy csoport lett volna. Pár lány zaklatta Lizát elég csúnyán.

-Mióta létezik ez a csoport?-kérdezte Desh.

-2 hete hozták létre.-válaszolta István.

-2 hete zaklatják és nem szólt senkinek?-kérdeztem halkan a srácokat.

-Látod. Nem akar a terhünkre lenni.-mondta Fészek.

-Most akkor ellenőriznem kéne mindig a telefonját?-kezdtem ideges lenni.

-Haver nyugodj meg. Majd beszélünk vele csak ő is hagy nyugodjon le egy kicsit.-mondta Csődör. Nem akartam velük veszekedni így inkább felálltam és kimentem az udvarra cigizni. A fiúk is kijöttek Csődör kivételével.

-Minden oké haver?-kérdezte Fészek. Desh is rágyújtott, Fészek pedig csak állt mellettünk.

-Fogjuk rá. Bosszant, hogy nem szólt erről.-fújtam ki idegesen a füstött.

-Tudjuk haver. De ne ugorj neki ha felkell.-mondta Desh.

-Nem akarok neki ugrani. Csak meg beszélem vele négyszemközt, hogy ilyet ne csináljon.-mondtam a srácoknak. Még kint voltunk és beszélgettünk.

 

**Liza szemszöge**

 

Bánt, hogy nem mondtam el a fiúknak. Most biztos haragudnak rám. Csendben ültem a szobában egyedül mivel nem voltak bent a fiúk. Majd pár perc múlva meguntam és kimásztam az ágyból majd felöltöztem mivel láttam, hogy az udvaron vannak. Hallkan kimentem és megálltam egy helyen. Fészek vett csak észre és rám mosolygott.

-Na én megyek be.-mondta majd elindult felém. Megsimogatta a hátamat és bement majd ugyan ezt tette István is meg Desh. Végül Ati megfordult és meglepődve nézett rám majd hozzám jött.

-Haragszol?-kérdeztem tőle félénken.

-Nem kicsim. Csak rossz érzés, hogy nem mondtad el.

-Ne haragudj rám. 

-Miért nem szóltál erről?-kérdezte kedvesen.

-Nem akartalak ezzel terhelni. Azt hittem, hogy megtudom egyedül oldani.....de nem tudtam.-mondtam könnyezve.

-Ajh manóm...ne sírj kérlek.-ölelt magához szorosan én pedig hozzá bújtam..

-Sajnálom Ati.

-Semmi baj kicsim. De ígérj meg nekem valamit.-nézett a szemembe.

-Rendben.-mondtam majd figyeltem.

-Legközelebb ha ez van.....akkor szólj egyből. Mert ha nem szólsz akkor nem tudjuk megoldani az ilyen problémákat. Rendben?

-Rendben megígérem.-ígértem meg neki. Rám mosolygott majd megcsókolt amit viszonoztam is.

-Menjünk be.-mondta majd bólintottam és bementünk. Levettük a kabátot majd leültünk a többiekhez a nappaliban.

-Kérsz teát?-kérdezte tőlem Ati.

-Igen.-válaszoltam mosolyogva. Megpuszilt majd a konyhába ment. Pár perc múlva István is bement hozzá.

-Minden oké?-kérdezte Desh.

-Igen...azt hiszem.-válaszoltam a kérdésére.

-Csajos ne félj szólni ha ilyen van.-mosolygott rám Fészek is.

-Rendben. De nem akarlak titeket ezzel zaklatni. Így is rengeteg munkátok van. Meg valamelyik este akartam elmondani a koncert után csak láttam, hogy fáradtak vagytok így inkább hagytam.-mondtam a fiúknak.

-Akkor is elmondhatod. Vagy ha nem koncert után akkor majd másnap.-mondta Desh.

-Rendben.-mondtam mosolyogva. Ati és István is vissza jöttek, majd Ati felém nyújtotta a bögre teát amit el is fogadtam majd leült mellém és ő is kortyolgatta az övét. Elkezdtem kortyolgatni a teát közben csendben néztem magam elé majd leraktam az asztalra és ugyanúgy ültem. Láttam a szemem sarkából, hogy Ati is letette a bögréjét majd megfogta a kezemet mire ránéztem. Rá mosolyogtam majd a vállára döntöttem a fejemet. Megittam a teámat majd a szobába mentem és leültem olvasni. Igen nagyon szeretek olvasni. Pár perc múlva Ati jött be telefonálva. Bezárta az ajtót majd leült az asztalához és valamit elkezdett írkálni.

-Igen. Okés akkor majd beszélünk még. Jól van haver. Szevasz.-rakta le a telefont majd a gépét bekapcsolta. Mellette volt egy üres szék. Hallkan letettem a könyvet majd felálltam és mellé mentem. Mellé érve rám nézett és követett a tekintetével míg le nem ültem.

-Mi az manóm?-puszilt meg majd újra a gépére nézett de közben a szabad kezét a combomon pihentette. 

-Semmi csak meguntam az olvasást.

-Pedig te szeretsz olvasni.

-Igen szeretek is.

-Baj van?-kérdezte tőlem aggódva.

-Nem nincs semmi.

-Biztos? Tudod, hogy elmondhatod.

-Tudom Ati. És el is fogom mondani.-pusziltam meg mosolyogva.

-Remélem.-puszilt meg ő is majd folytatta tovább amit elkezdett.

-Na mi van buzikám?-jött be Desh.

-Nincs semmi. Készítettem egy alap zenét és már csak dalszöveg kell.-mondta Ati.

-Nah az szuper.-mondta Desh.

-Jaja.-mondta majd elkezdett gondolkozni.

-Min gondolkozol?-kérdezte Desh.

-Kéne liveolni egy kicsit.-mondta Ati.

-Hajrá.-csapta össze a kezét Desh. Ati elővette a telefonját majd fellépet instára, én pedig felálltam és leültem az ágyra.

-Te nem jössz kicsim?-kérdezte Ati.

-Nem. Tudod, hogy nem szeretek benne lenni.

-Tudom baba. De egyszer benne lehetnél.

-Majd meglátom.-mosolyogtam rá majd elkezdtem telefonozni. Elindították a liveot majd a többiek is csatlakoztak hozzájuk. Én is néztem a liveot úgy hogy levettem a hangerőt. Láttam, hogy Ati betett moderátornak is.

 

Chat:

 

~Ati lehetek a moderátorod?

~Ajh de szeretlek titeket.❤️❤️

~Ati légy az enyém ❤️

~Desh imádlak nagyon ❤️❤️❤️❤️

~Az én pasijaim �����

~Énekeltek egyett kérlek �❤️

~Kellesz Ati ❤️❤️❤️

 

Nagyon rossz volt ezeket olvasni de viszont örülök is hogy ennyien szeretik őket. Felnéztem Atira aki pont rám nézett.

-Egy pillanat és jövök.-mondta a rajongóinak majd felállt és hozzám jött.

-Hé én csak téged szeretlek. Ezért is szeretném ha benne lennél a liveba.-mondta hallkan nekem.

-Elfognak hordani mindennek.

-Ne foglalkozz velük. És amúgy is megvédelek.

-Rendben.-mondtam sóhajtva.

-Jössz akkor?-kérdezte tőlem Ati majd felállt.

-Hát jó.-mondtam majd felálltam és kézen fogva mentem vele majd leült a helyére engem pedig az ölébe ültetett.

-Csajszii.-örült meg Desh, István adott egy puszit a fejemre, Fészek pedig megölelt. A srácok közben beszélgettek a rajongóikkal.

 

CHAT:

 

~Ki az a csaj? �

~Szia Lizaaaa � 

~Ő Ati barátnője skacok. Ha nem tetszik nektek akkor lehet menni.

~Csatlakozom az előttem lévőhöz. Ha nem tetszik nektek hogy Ati vagy bármelyik srác boldog akkor ti nem vagytok igazi rajongók. Én örülök neki hogy boldog Ati is.

~Azta milyen szép barátnője van

~De Ati az enyém. Hogy merted elvenni te ribanc.-olvastam el ezt a mondatott.

 

-Héhé lassan a testel. Liza nem ribanc és mi nagyon is szeretjük. Ha nem tetszik neked hogy velünk van akkor lehet menni.-mondta Desh.

-Fiúk, lányok én szeretem Lizát. És nem fogom semmi pénzért elhagyni őt mert nekem ő a világot jelenti. Ezt ne felejtsétek el.-mondta Ati. Könmyes szemekkel néztem rá majd megpusziltam.

-Szeretlek.-suttogta a fülébe.

-Én is baba.-mosolygott rám majd tovább beszélgettünk. Egyszer megcsörrent Ati telefonja.

-Ki az?-kérdezte Desh a haverjától. Egy szám volt kiírva.

-Bocsánat. Mindjárt jövök.-mondta Ati majd a telefonjával együtt kiment én pedig a helyén ültem. Nem értettem hogy mi volt ez de ahogy látom a fiúk sem.

-Szeret téged.-súgta a fülembe a bátyjám.

-Tudod, hogy bennem van egy kis félelem.-suttogtam én is.

-Hugim nem fog megismétlődni az a dolog.-simogatta meg a vállamat.

-Remélem.-mosolyogtam rá.

-Nyugi.-puszilt meg majd vissza néztünk a chatre.

 

~Te megcsalod Atit.

~De undorító egy nőszemély vagy.

~Takarodj Ati közeléből. 

~R*banc vagy.

~És az a vicc, hogy Ati még mindig vele van.-olvastam a negatív kommenteket. Bekönnyeztem, hogy ennyien utálnak és ezeket gondolják rólam.

-Na nanana. Álljon le mindenki.  Nem csalja meg mivel szereti nagyon. Ez az egyik.....a másik meg az, hogy Csődör aki nem tudná az a bátyja. Szóval nincs itt semmiféle megcsalás.-mondta Desh.

-Skacok ez így van. Ő az én kis hugicám.-mondta István.

-Mindjárt jövök.-mondtam majd felálltam és kimentem a szobából.

-Hát ez fenomenális. Ezt jól megcsináltátok. Miért kell bántani a hugomat?-hallottam meg ahogy a bátyjám felháborodott. Lent a nappaliban Ati jött velem szemben és pont rám nézett.

-Kicsim mi a baj?-állt meg előttem majd megfogta a kezemet.

-Azt hiszik a rajongóitok, hogy megcsaltalak.-bújtam hozzá sírva.

-Te?-kérdezte és magához ölelt.

-Igen.

-És kivel?

-Istvánnal.

-Jaj édesem. Nem kell az ilyenekkel foglalkozni.-tolt el egy kicsit magától, hogy a szemembe tudjon nézni.

-Jó de olyan szarul esik. Le ribancoznak, meg elakarnak küldeni tőled. De én szeretlek téged Ati. És nem akarlak elveszíteni.-mondtam sírva.

-Héhé, édesem.-emelte fel a fejem az államnál fogva, hogy a szemembe tudjon nézni.

-Nagyon szeretlek.-mondtam a szemébe sírva.

-Kicsim nyugodj meg. Nem fogsz elveszíteni mert én is imádlak téged. Az ilyen rajongókkal meg nem kell foglalkozni. Ők semmit sem tudnak, hogy mi van köztünk. Baba, lányt ennyire még nem szerettem mint téged....ezt elhiheted nekem. Nem fogom hagyni, hogy bárki is elválasszon minket. Nem foglak olyanokért elhagyni akik csak a hírnevemért szeretnek meg a pénzemért. Te számomra különleges vagy.-nézett végig a szemembe. Elbőgtem magam mert nagyon meghatott ezzel.

-Annyira de annyira szeretlek.-öleltem meg szorosan amit ő is viszonzott.

-Én is nagyon szeretlek kicsim.-ölelt ő is szorosan magához.

-Estére szeretnék neked csinálni valamit. Szeretném ha ellazulnál ma este. Rendben?-suttogott a fülembe.

-Rendben.-néztem a szemébe kicsit megnyugodva. Lassan elkezdett felém közeledni a fejével majd az ajkunk összetapadt. Gyengéden csókolt ami jól esett viszont éreztem valami furcsa de mégis jó érzést a hasamban.

-Szeretlek kicsim.-suttogta a csókunk után.

-Én is nagyon szeretlek.-pusziltam meg.

-Menjünk vissza.

-Én nem szeretnék. Inkább össze ütök valami kaját.

-Jól van kicsim. Ha segítség kell akkor szólj.-mosolygott rám.

-Rendben.-mosolyogtam én is rá. Kaptam egy puszit tőle majd ő felment a szobába én pedig a konyhába. Elkezdtem sütni egy kis húst és mellé nokedlit készítettem, közben néztem a liveot.

-Mit csinál a csajos?-kérdezte Desh.

-Főz.

-Mit?-kérdezte a bátyjám.

-Nem tudom.-válaszolta Ati.

-Mit főzöl csajos?-kérdezte fészek.

-Te kitől kérdezed?-nézett rá Ati.

-Bent van a liveban.-mondta Fészek. Mind a négy srác a chatet kezdte el nézni majd megláttak.

-Jól vagy csajos?-kérdezte Desh tőlem a live-on keresztül.

~Igen jól vagyok.....vagyis jobban. Amúgy Fészek a kedvenc kajátokat csinálom.-írtam be a chatbe.

-Uhhhhhh alig várom, hogy készen legyen.-tapsikolt Fészek mint egy kisgyerek.

 

~Nem is tudd főzni.

~Chh még hogy főz. Hadjuk már én jobban tudok főzni.

 

-Mi imádjuk a főztjét. Senki másé nem kell csak az övé. Szóval be lehet fejezni azt , hogy bántjátok.-mondta Csődör. Elegem lett abból a csajból szóval fogtam magam és kibannoltam.

-Háhá úgy kell neki.-mondta Desh vigyorogva.

-Az ilyenek megérdemlik.-mondta Fészek. A fiúk beszélgettek még majd elköszöntek a nézőktől és kikapcsolták a liveot. Készen voltam a kajával. Már terítettem amikor a srácok jöttek a konyhába beszélgetve.

-Azta milyen jó illat van.-ültek le az asztalhoz egyedül csak Ati jött hozzám. Megfogtam a tálat amiben a nokedli volt majd az asztal közepére tettem. Ati pedig a tepsit rakta le majd leültünk és elkezdtünk enni.

-Isteni mint mindig.-mondták a srácok vigyorogva.

-Örülök neki, hogy ízlik.-mosolyogtam majd ettem tovább.

-Boldog vagyok......de nagyon. És ezt a fiúknak köszönhetem.....főleg Atinak. Ő a mindenem és mindent megfogok tenni azért, hogy velem maradjon.-gondoltam magamban. Hamar megkajáltunk majd össze szedtem a tányérokat és elkezdtem mosogatni miközben a fiúk az asztalnál beszélgettek. Egyszer csak megszólal Ati telefonja.

-Szia apa.-hangosította ki a telefonját.

-Szervusz fiam. A srácok ott vannak a közelben?

-Igen itt vannak és ki vagy hangosítva.-válaszolt a kérdésére.

-Sziasztok srácok.

-Hello.-köszöntek vissza.

-Mi a helyzet?-kérdezte az apjától.

-Van egy jó hírem számotokra.

-Mi lenne az?-kérdezte Desh.

-Világ körüli turnéra mentek.-mondta vidáman.

-Ezaaaaaz. Ez tök szuper.-örültek a srácok. Én is örültem neki de viszont szomorú is voltam mert nem fogom Atit látni elég sokáig.

-Mentek külföldre is. El se hiszem.-mondta az apja.

-Ááááhhh alig várom már.-mondta Fészek. Én csak néztem magam elé. A szemem sarkából láttam, hogy valaki felállt majd hozzám jött és megfogta mindkét kezemet.

-Kicsim.-szólt Ati mire rá néztem.

-Szeretlek Ati.-mondtam a szemeibe.

-Én is téged baba. 

-Hiányozni fogsz.-mondtam szomorkásan.

-Valahogy megoldom, hogy velünk tarthass.-ölelt magához szorosan.

-Örülök neki azért, hogy ennyire híres vagy. Félre ne értsd.-mondtam neki majd megpusziltam.

-Tudom kicsim. Sokat támogatsz és ezt köszönöm is.

-Meg vannak az állomások.-mondta Desh.

-Olvasd fel.-mondták a srácok.

-Na szóval: 

  • november 2-án, Bécsben a Szene-ben,
  • november 3-án, Prágában Rock Café,
  • november 4-én, Varsóban a Spatif,
  • november 6-án, Berlinben a Privatclub,
  • november 9-én, Manchesterben a Factory,
  • november 10-én, Londonban a Xoyo,
  • november 12-én, Párizsban a Le Hasard Ludique.-olvasta fel Desh.

 

-Huhaaaa.-örültek a fiúk.

-Örülök nektek.-mondtam mosolyogva.

-Elintézem hogy velünk gyere. Ígérem.-ölelt magához Ati.

-Nem muszáj. - mosolyogtam rá. 

-Tudom, hogy ki szeretnél jutni Londonba. Szóval most elfoglak oda vinni.-puszilt meg édesen. 

-Köszönöm szerelmem.-bújtam hozzá mosolyogva. 

-Haver. - szólt neki Desh. 

-Mond. - nézett rá a haverjára. 

-Jön Peti meg Milo 5 perc múlva. - mondta majd a telefonját nézte. 

-Okés.-mondta mosolyogva majd megcsókolt. 

-Megyek elmosogatok.-pusziltam meg. 

-Rendben kicsim.-simogatta meg a hátam majd kiment. Elmostam azt a pár tányért meg evőeszközt majd kimentem a többiekhez mivel a srácok is megjöttek. 

-Sziasztok.-köszöntem mosolyogva. 

-Oh szia. Te lennél Ati barátnője? - kérdezte Peti. 

-Igen. - mosolyogtam rájuk majd Atihoz mentem. 

-Kicsim lehet ismered őket de azért bemutatom a srácokat. Szóval ő itt Valkusz Milán. - mutatott a magasabb srácra. 

-Szia hívj csak Milonak.-fogott velem kezett. 

-Szia Elizabet de hívj csak Lizának. - mosolyogtam rá. 

-Ő pedig Marics Péter.

-Szia hívj Petinek.-fogott ő is velem kezett. 

-Szia Liza.-mosolyogtam rá is majd Atihoz bújtam ő pedig magához ölelt miközben a srácokkal beszélgetett. 

-Menni kéne bulizni. Nem gondoljátok?

-Kéne amúgy.-mondta Desh.

-Igyunk valamit.-mondta Fészek majd a konyhába ment. Atira néztem aki csak megvonta a vállát és magához ölelt. Fészek egy tálca pohárral jött vissza meg italokkal. Lerakta az asztalra majd mindenkinek adott egyett.

-Iszol csajos?-kérdezte tőlem.

-Mi az?-néztem a srácra.

-Pálinka.-válaszolt a kérdésemre.

-Nem szeretem a pálinkát.-mondtam fintorogva.

-Van hozzá kóla is.-mosolygott rám.

-Na jó de többet nem iszok.-fogadtam el az italt. 

-A bandára.-emelték fel a poharat majd koccintottunk. Ittam egy kicsit belőle ami eléggé rossz volt ezért egyből ittam rá kólát.

-Nem ízlik mi?-kérdezte kuncogva Ati.

-Nem igazán.-válaszoltam a kérdésére. 

-Nem kell többet innod ha nem akarsz.-suttogta a fülembe cukin.

 -Rendben.-mosolyogtam rá majd ittam a kólámból.

-Hugi nehogy részeg legyél.-szólt nekem Csődör.

-Nem terveztem leinni magam.-néztem a bátyjámra.

-Jól van hugicám.-puszilt meg.

-Azért ti is maradjatok józanok.-mondtam a fiúknak.

-Nyugi csajos mi nem szoktunk részegek lenni.-mondta Desh.

-Bizony.-helyeselte Fészek.

-Gondolom.-mondtam mosolyogva. A srácok ittak tovább meg beszélgettek. Pár perc múlva megjött Zsombor, Manuel, T. Danny, Dzsúdló és Marics Peti és Milo. A srácok elkezdtek velük is beszélgetni. Dalokat rakták sorrendbe a Budapest Park-i koncertre. Nem akartam őket zavarni így hang nélkül felálltam és kimentem az udvarra levegőzni. Jó idő volt kint így tudtam egy kicsit napozni. Pár perc múlva benéztem a nappaliba és láttam, hogy Ati felállt majd elvett valamt az asztalról és elindult az udvarra. Kijött majd bezárta az ajtót és rágyújtott majd észre vette, hogy én is kint vagyok így hozzám jött majd leült mellém.

-Minden oké?-kérdezte tőlem majd kifújta a füstött.

-Igen csak egy kicsit kijöttem levegőzni.-válaszoltam mosolyogva majd a vállára hajtottam a fejemet. Ő pedig homlokom puszilt.

-Jól vagy?

-Aha.

-Manó.

-Tényleg jól vagyok. Csak nem akartam zavarni meg alkohol szag van bent.

-Édesem nem zavarsz. Én csak örülök annak, hogy mellettem vagy.-fogta meg a kezemet.

-Mondtam már, hogy mennyire szeretlek?-néztem a szemébe és bekönnyeztem.

-Jaj egyemmeg.-ölelt magához szorosan.

-Tudod, hogy én is nagyon szeretlek.-puszilt meg édesen.

-Tudom.-bújtam még jobban hozzá.

-Jössz velünk a koncertünkre?

-Persze. Ki nem hagynám. Meg amúgy is képeket akarok csinálni.

-Szuper. Menjünk be-mosolygott rám. Felálltunk majd vissza mentünk a többiekhez.

-Haveeer.-jött hozzánk egy srác.

-Csá haver.-pacsiztak le.

-Mizu van? Nemsokára fellépünk a Budapest Parkban?-kérdezte vigyorogva.

-Így van. Hatalmasat fogunk robbantani.-mondta vigyorogva Ati.

-Áááááhhh már nagyon várom..

-Mi is.-mondta Ati majd a srác rám nézett.

-Jaj ne haragudj, hogy nem mutatkoztam be. Young Fly vagyok.-nyújtotta a kezét mosolyogva.

-Ceryak Elizabet.-fogtam vele kezett. A srác meglepődve nézett Atira.

-Ő lenne Csődör kis huga?-kérdezte a barátomtól.

-Igen ő az.-ölelt magához a derekamnál fogva mosolyogva.

-Na állj. Nem értek most valamit.

-Mit?-kérdezte a srácot.

-Ti most....-kezdett el mutogatni kettőnkre.

-Igen haver. Ő a barátnőm.-mondta mosolyogva.

-Ooohhh értem. Én azt hittem, hogy csak a fotósotok.

-Nem. Már egy jó ideje együtt vagyunk.-mondta Ati. Miközben ők beszélgettek addig én körbe néztem, hogy kik vannak itt és egy nem kívánatos személyt láttam meg. Rám nézett majd Atira.

-Kicsim.-szólt nekem.

-Liza.-szólt másodjára már a nevemen mire rá néztem.

-Mi a baj?-kérdezte tőlem majd teljesen elém állt.

-Itt van ő is.-hajtottam le a fejemet. Ati hátra nézett majd vissza rám és magához ölelt.

-Nem lesz semmi baj. Nem foglalkozok vele hiszen itt vagy TE nekem. Nagyon szeretlek remélem tudod.-nézett a szemembe.

-Tudom Ati csak.....-kezdtem bele de megzavart.

-Atiiiiii.-állt meg mellette majd megölelte.

-De jó, hogy újra találkozunk. Miújság van veled? Jól vagy? És mizu van a csajokkal szingli vagy már?-halmozta el a kérdéseivel.

-Figyelj Betti. Én nem örülök neki, hogy itt vagy. És igen képzeld el, hogy jól vagyok és nem vagyok szingli. Még midig együtt vagyok Lizával és vele is leszek.-nézett végig a szemébe.

-De Ati olyan jól elvoltunk anno. Amíg a drágalátos Lizácska az életedbe nem lépett.-nézett rám dühösen.

-Neked mi bajod van velem? Mi a fenét ártottam én neked? Hm? Bocsáss meg bakker, hogy szeretem Atit és, hogy engem választott. Ha nem tetszik ez a tény, hogy velem van akkor nem kell itt lenni. Elegem van a folytonos piszkálásodból és zaklatásodból. Kopj le rólam és húzz el innen a francba.-akadtam ki a csajra.

-Mi folyik itt?-jöttek hozzánk a srácok. István megállt a másik oldalamon, Fészek az István mellett állt, Desh pedig Ati mellett.

-Csak a szokásos.-mondta Ati sóhajtva.

-Betti hagyd már őket békén. Nem választhatod szét Atiékat csak mert neked tetszik.-szólt rá Ági.

-Betti szerintem jobb ha elmész.-mondta neki nyugodt hangnemben István.

-Mi? Ez most komoly? Miért nem őt külditek el?-nézett a srácokra.

-Miért kell neked mindent elrontani?-kérdeztem pityeregve a lánytól.

-Te csak maradj csendben.-nézett rám mérgesen.

-Nem Betti. Inkább te maradj csendbe és szállj le Atiékról.-mondta Desh.

-Fiúk ne csináljátok már.-kezdett el könyörögni a fiúknak.

-Menjünk.-mondta Ági.

-NEM! Ati választanod kell. Vagy Lizácska vagy ÉN.

-Betti én már választottam.-emelte fel az összekulcsolt kezünket.

-Szóval őt választod. Én jobban megadnék neked mindent mint ez. De ha neked ez kell akkor engem soha többet nem fogsz látni.-mondta gúnyosan.

-Okés nekünk teszel szívességet. Szia.-mondta neki Ati.

-Ezzel még nem végeztünk.-nézett rám majd kiviharzott a házból.

-Ez nagyon jó.-mondta Fészek.

-Nyugi csajos nem fog csinálni semmit sem.-nyugtattak a fiúk.

-Nem is engedem.-puszilt meg. A srácok tovább beszélgettek a koncertről majd minden másról is. Aztán eljött az este és mindenki lefeküdt aludni.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megvaltokalegnagyobbbandawlss4.blog.hu/api/trackback/id/tr9118017502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Azahriah fan történet

Ebben a történetben Azahriah, Desh és a banda többi tagja fog szerepelni. A lány főszerepben Elizabeth lesz :)

Címkék

Ati (1) Csődör (1) Desh (1) Fészek (1) koncertek (1) Liza (1) Polla (1) rajongók (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása