Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azahriah fan történet

Elizabeth, Azahriah és Desh

4. rész
MTV EMA & Új dal

 

-Nyugi nem fogják elérni.

-Remélem.-mondtam szipogva.

-Haver nézünk fil.....-jött be Ati és amint meglátta, hogy István elengedett így hozzánk jött.

-Mi történt?-kérdezte Ati.

-Majd elmondom.-mondta Csődör majd kimentek. Miután beszéltem a bátyjámmal, kész lettem a főzéssel és a fiúk elkezdtek enni.

 

 

-Fiúk lassan indulunk.-kiabállt a menendzserük. Ati sóhajtott majd felöltözött. Igen nem szólunk egymáshoz mert eléggé össze vesztünk. Ez az első, hogy veszekedtünk. Kiment én pedig újra elkezdtem sírni.

-Az én hibám amit csináltam. Kiakadtam, hogy alig foglalkozik velem. És ez is azért volt mert már alig járnak koncertre. Végre csak vele akarok lenni de nem lehet mert most is díjátadóra kell menniük. Na de mindegy ez van sajnos.-gondoltam magamba.

-Hugi.-jött be Csődör.

-Mi az?-töröltem le a könnyeimet.

-Még mindig nem beszéltek?-ült le mellém. Csak megráztam a fejemet.

-Tudom, hogy én rontottam el. Nem gondoltam komolyan amiket mondtam neki.-bújtam hozzá sírva.

-Tudom hugim. Megfog bocsátani neked. Csak adj egy kis időt.

-Már 2 napja nem beszélünk. Mennyit adjak még?

-Nyugodj meg. Nekem mondta, hogy meg akarja ezt beszélni veled. 

-Nincs mit ezen megbeszélni. Hiszen én akadtam ki ok nélkül.

-Haver.-jött be Fészek is.

-Mond.-nézett rá.

-Elkísérjük a srácokat?

-Nem tudom. Hugi jössz velünk?

-Nem akarom elrontani az estéjét.

-Nem rontanád el. Ő mondta, hogy örülne ha ott lennél te is.-mondta Fészek.

-Gondolom mennyire örülne.-szipogtam.

-Komolyan ezt mondta. 

-Gyere legalább kimozdulsz egy kicsit.-mondta a bátyjám.

-Jól van.-sóhajtottam majd lementünk és felöltöztünk végül elindultunk. A srácok vettek fel maszkot, hogy ne ismerjék meg őket. Beálltunk a közönséghez és Atiék pont akkor jöttek,

 

Beálltak egy vászon elé, hogy csináljanak róluk képeket. Titokban én csináltam róluk képet. Ati pont rám nézett amikor egyedül állt a vászon előtt. Rám mosolygott amitől majdnem elolvadtam.

gettyimages-1353250341-1024x1024.jpg

 

 Majd ment tovább ahogy én is a srácokkal. Teljesen elől foglaltunk helyett így mindent jól láthattunk.

 

 *1 óra múlva*

 

Idegesen álltam a kocsinál és vártam Atit és Desht míg a másik két fiú kicsit távolabb beszélgettek.

-Na végre már.-hallottam meg Desh fáradt hangját.

-Azt ne mond, hogy nem volt jó.-nézett rá vigyorogva Ati.

-De jó volt nagyon. Csak írtó fáradt vagyok.-mondta Desh majd rám nézett utána Atival össze néztek és Desh elment a másik két sráchoz, Ati pedig hozzám jött. Nem mertem megszólalni és féltem is.

-Örülök, hogy eljöttél.-törte meg a csendet Ati. Csillogó szemekkel néztem rá.

-T-tényleg?

-Igen.-fogta meg a kezeimet.

-Nem akarsz elküldeni? Vagy kiosztani?

-Miért kéne ezt tennem?-kérdezett vissza.

-Azért amit tettem és mondtam.-hajtottam le fejemet.

-Hé az a múlt. Én már el is felejtettem azt.

-Akkor ugyanúgy szeretsz engem?

-Igen. Sőt minden nap jobban szeretlek.-ölelt magához.

-Szeretlek Ati.-nyugodtam meg az ölelésében.

-Én is nagyon szeretlek.-puszilta meg a fejem búbját.

-Remélem sikerült megbeszélni a dolgokat.-jött hozzánk Desh.

-Igen sikerült.-mosolygott Ati.

-Na adta az isten.-vigyorogtak a srácok.

-Atim. Édesem.-jött hozzánk egy csaj.

-Hogy ki?-kérdeztük egyszerre.

-Engedd el a pasiját.-jött még 3 lány.

-Hogy kinek a pasiját?-kérdezte Csődör. Jobban meg néztem őket és eszembe jutott az a messenger csoport.

-NE! NE! NE! NE! Csak ezt ne.-könnyeztem be.

-Hugi. Ismered őket?-néztek rám a fiúk.

-Ne-nem. De rossz előérzetem van.-suttogtam a többieknek. a barna hajú csaj hozzánk jött majd engem ellökve kezdte el ölelgetni Atit. Nem tudtam mit csinálni...egyszerűen nem tudtam megmozdulni. Ati rám nézett és láttam, hogy felidegesítette magát.

-Na jó ebből elég.-akadt ki Ati majd ellökte magától a csajt.

-De drágám. Mi a baj?-kérdezte tőle kiskutya szemekkel.

-Még te kérdezed? Akkor elmondom, hogy mi a bajom! 1. nem ismerlek se téged, se a csatlósaidat, 2. nem illik egy ismeretlenre így rá mászni, 3. én már foglalt vagyok és nem akarom elveszíteni azt a lányt akit szeretek, 4. nem vagy az esetem. Szóval el lehet menni innen. Sziasztok.-mondta majd eljött tőlük. Összekulcsolta a kezünket majd a fiúkkal együtt elindultunk haza.

 

*Szobába*

 

-Ismerted azokat a lányokat?-kérdeztem hallkan tőle.

-Nem. Mondtam volna.-puszilt meg.

-Jól van.-bújtam hozzá.

-Szeretlek.

-Én is szeretlek Ati. Hiányzik a csókod.-néztem rá kiskutya szemekkel.

-Nekem is a tiéd. De tudjuk ezt orvosolni.-mosolygott rám majd óvatosan megcsókolt. Pár perc múlva elváltunk.

-El jössz velem valahova?-kérdezte csillogó szemekkel.

-Persze.-válaszoltam mosolyogva. Lementünk majd felöltöztünk és elmentünk sétálni.

-Mondanom kell valamit.-hajtotta le a fejét Ati.

-Mond csak.

-Két lány felkért, hogy csatlakozzak hozzájuk egy dalra.

-Kik azok?-kérdeztem nagyot nyelve.

-Nági és Betti.

-Rendben.

-Nem baj?-kérdezte tőlem meglepődve.

-Nem. Hiszen csak egy dalról van szó.

-Igen ez így igaz.-puszilt meg mosolyogva.

-Habár nem igazán ismerem őket.

-Majd most meg fogod.-mosolygott rám Ati.

-Jól van.-megcsókolt majd hazafele vettük az irányt. Otthon lefürödtünk majd lefeküdtünk aludni.

 

*MÁSNAP*

 

 Már korán fent voltunk mivel Atinak elkellett mennie valami megbeszélésre, viszont mi is elmegyünk majd oda ahol Ati van mert ma fogják felvenni a dalt. Bevallom, hogy egy kicsit izgatott vagyok mert legalább megtudom, hogy veszik fel a dalokat és minden mást. Fél11 van ami azt jelenti, hogy lassan készülődni kell. Elmentem fürdeni majd felöltöztem.

-Hugi kész vagy?-kérdezte Csődör tőlem.

-Igen megyek már.-kapkodtam össze ami még kellett majd lementem. Kimentünk és beültünk a kocsiba majd Csődör beindította majd elindultunk. Egy hatalmas épület előtt álltunk meg majd bementünk.

-Gyere hugi.-mondta Csődör. Elértünk egy ajtóhoz ahonnan zene és ének hallatszódott ki.

-Jó nagy ez az épület.-mondtam mosolyogva.

-Nekünk már fel sem tűnik.-mondta Fészek.

-Hát jó nektek. Ti mindig ide jártok.-mondtam sóhajtva. Csődör benyitott majd bementünk. Éppen Ati került sorra, hogy fel énekelje a dalt. Gyönyörű ez a stúdió.

music-studio.png

 

-Okés. Készen állsz?-kérdezte tőle egy férfi mikrofonon keresztül.

-Igen kezdhetjük.-válaszolta Ati.

-Oké akkor mehet.-mondta majd megnyomott egy gombot. Beljebb mentünk majd leültünk. A két lány is csatlakozott hozzánk majd elkezdtünk beszélgetni.

-Szuper nagyon jó voltál.-mondta a férfi majd Ati is kijött és váltott pár szót s ráccal.

-Császtok.-pacsizott le a srácokkal majd leült mellém és megcsókolt.

-Okés 2 hét múlva lehet felvenni a klippet hozzá.-mondta a srác. Még megbeszéltek valamit majd haza mentünk de előtte beültünk enni. A stúdióba nem tudtam nem észre venni, hogy az egyik csaj nagyon figyelte Atit. És félek attól, hogy elveszi tőlem. Megpróbálok nem foglalkozni vele.

-Megyek inni.-mondta Ati majd felállt és kiment. Pár perc múlva az egyik lány utána ment. Sóhajtottam egy nagyott és csak az italomat néztem.

-Hugi mi a baj?-kérdezte István tőlem.

-Semmi. Csak furcsa nekem az a csaj aki kiment.-suttogtam neki.

-Nincs köztük semmi.

-Lehet de furcsa akkor is az a csaj. Nem merek kimenni.-mondtam neki.

-Na gyere velem akkor.-állt fel a bátyjám.

-István. Félek, hogy olyat fogok látni amit nem akarok.

-Nem fogsz esküszöm.-mosolygott rám. Sóhajtottam egyett majd felálltam és kimentem vele. Egy folyosón mentünk végig majd letértünk jobbra és megtorpantam. Ati háttal állt nekem és vele szemben a csaj volt. Amikor a lány meglátta, hogy ott állok akkor elkezdett vele flörtölni.

-Hé te meg mit csinálsz?-hallottam meg Ati hangját. Sírva néztem a részleteket.

-Miért? Engem szeretsz vagy nem?-nézett rá a lány.

-Nem szeretlek. Sose szerettelek.-mondta Attila.

-De miért nem szeretsz?-kérdezte tőle a lány.

-Azért mert nekem barátnőm van.-lépett hátra még egyett.

-De Ati.....-kezdte volna el.

-Semmi de. Én szeretem a barátnőmet és nem akarom megbántani se megcsalni őt.-mondta mérgesen Ati majd hátra fordult és megtorpant ő is amikor meglátott.

-Liza.-mondta ki a nevemet.

-Mi-mióta álltok itt?-nézett végig ránk.

-Hát már egy jó ideje itt vagyunk. Mindent láttunk.-mondta a bátyjám.

-Nem csaltalak meg Liza.-jött hozzám Ati.

-Tudom Ati.-mosolyogtam rá majd megöleltem amit viszonzott is.

-Szeretlek kicsim.-puszilta meg a fejem búbját.

-Én is szeretlek nagyon.-pusziltam meg én is őt.

-Hát ezt nem hiszem el.-jött hozzánk a lány.

-Mit?-nézett rá Ati.

-Azt hittem, hogy engem szeretsz.-mondta a csaj.

-Mi van?-kérdezte Desh is meglepődve.

-Ezt nem értem. Sosem éreztem irántad semmit. Csak barátok vagyunk és ezt már megbeszéltük egyszer.-mondta Ati.

-Azt hittem, hogy lehet több is.-mondta a csaj.

-Betti. Én elmondtam neked a legelején.-mondta Ati. Kezdett mérges lenni ami sose jó. Ritkán ideges de akkor nagyon. Közelebb mentem és megfogtam a kezét amire rám kapta a tekintetét és egyből nyugodtabb lett. Magához ölelt és megpuszilta a fejemet.

-Hát jó. Akkor legyél együtt ezzel a senkiházival.-mondta majd elment mérgesen.

-Azt hittem már leállt.-jöttek hozzánk a srácok.

-Én is.-mondta Azi.

-Veled akart lenni?-kérdeztem tőle.

-Igen.-válaszolta sóhajtva.

-Értem.-szegtem le a fejemet.

-Kicsim.-fordult teljesen felém majd felemelte óvatosan a fejemet, hogy a szemembe tudjon nézni. A fiúk elmentek így csak ketten voltunk a folyosón.

-Téged szeretlek. Nem foglak megcsalni egy olyannal akit nem szerettem soha. Veled leszek mindig ezt jegyezd meg. Nehéz volt elérnem, hogy velem legyél és nem fogom eldobni ezt a csodálatos lányt.-nézett végig a szemembe. Annyira meghatott, hogy elkezdtem sírni egy kicsit.

-Szeretlek Ati.-suttogtam.

-Én is szeretlek.-csókolt meg szenvedélyesen.

-Okés fiatalok. Mehettek haza.-csapta össze a tenyerét a producer. Elköszöntünk majd elindultunk haza.

 

*OTTHON*

 

-Hé hülye gyerek.-szólt Desh, Atinak.

-Mi van te idióta?-jött be a nappaliba majd hozott innivalót mindenkinek. Leült mellém én pedig hozzá bújtam.

-Elpróbáljuk az új dalt?-kérdezte tőle.

-Hát próbáljuk.-mondta mosolyogva. Ati bekapcsolta a laptopját majd elindította az alapot. 

-Az én részem neked szól.-suttogta mosolyogva. Desh elkezdett énekelni.

Szeretlek, kutatlak
Keresem, hogy hol jársz, kedvesem
Maradj még, ne menj el!
Mert csak veled álmodok az éjjel
De minek ez az érzés, hogyha eltemetsz?
Próbálnálak felejteni, de nem lehet
Hiába mutatod azt, hogy te már nem szeretsz
Engem már az sem érdekel, csak maradj velem!
A szíved egy költemény

[Refrén: DESH]
Mеrt nekem te vagy az a lány, lány, lány, lány, lány, lány, lány, lány
A szívеm csak is érted fáj, fáj, fáj, fáj, fáj, fáj-áj-áj-áj-áj-áj
Mert nekem te vagy az a lány, lány, lány, lány, lány, lány, lány, lány
A szívem csak is érted fáj, fáj, fáj, fáj, fáj, fáj-áj-áj-áj-áj-áj
(Áj, áj, áj-áj-áj-á-áj)

 

Majd Ati következett.

 

[2. verze: Azahriah]

(Eh)
Hát gyere velem, gyere mondd el, hogy miért vársz!
Nem ijedek meg a választól, mert
Nem lehetek én úgyse távol tőled
Ne mondd, hogy hiába fáradtunk
Mert még jó, még jó, még
Már egyedül maradtam, és néha fel is adtam
De azt hiszem, még jó, még jó még
És ez bőven elég.

 

[Outro: Azahriah]
(Az a lány, lány, lány, lány
Nekem te vagy az a lány, lány, lány, lány
Ó)

Kirázott a hideg ahogy megpuszilt a szöveg végén. 

-Na milyen?-kérdezte Desh tőlem.

-Imádom.-vágtam rá egyből mert tényleg nagyon megtetszett.

-Ez lesz a kövi dal amit felveszünk.-mondta vigyorogva Desh.

-Nekem bejön.-vigyorogtam rájuk.

-Szeretlek.-suttogta Ati.

-Én is téged.-mosolyogtam rá.

-Na jó. Unatkozok.-nyavajgott Desh.

-Én is.-csatlakoztam hozzá.

-Mit csináljunk?-kérdezte Fészek.

-Nem tudooom.-nyavajogtunk Desh-el.

-Lenne egy ötletem kettőnknek.-suttogta Ati vigyorogva.

-Micsoda?-néztem a szemébe de le is esett, hogy mire gondol.

-Tudod te.-kacsintott rám perverzen.

-Na neeee.-felálltam vigyorogva majd elkezdtem hátrálni. Ati is felállt majd elkezdett felém közeledni végül elkezdett üldözni. A szobába érve kapott el majd a zárt ajtónak nyomott. Egyik kezét a derekamon pihentette míg a másikkal az arcomat simogatta.

-Gyönyörű vagy.-mondta mosolyogva miközben végig a szemembe nézett.

-Furcsa, hogy valaki ilyen kedves hozzám és, hogy valaki ennyire foglalkozik velem.

-Mindig is fogok veled foglalkozni és szeretni foglak. Nem szakíthatnak el minket egymástól.

-De tényleg ígérd meg nekem Ati. Kérlek.-néztem könnyes szemekkel a szemeibe.

-Megígérem kicsim.

-És ugye nem fogsz semmit sem elhinni ha hallasz rólam valamit. Vagy ha látsz képet vagy videót amin én vagyok.

-Hé nyugodj meg. Semmit sem fogok elhinni. Bízom benned.-ölelt magához én pedig a mellkasába fúrtam a fejemet és úgy öleltem vissza.

-Szeretlek nagyon Ati.-mondtam szipogva.

-Én is szeretlek manóm.-puszilt meg.

-Hé gerlepár. Remélem nem csináltok semmi felnőttes dolgot.-szólt be Csődör az ajtó másik oldaláról.

-Nem csinálunk semmit.-mondta Ati. Kínyilt az ajtó majd bejöttek a srácok.

-Egy kérdés. Mi lenne ha elmennénk valahova?-tette fel a kérdést Bence (Fészek).

-És hova?-kérdeztük egyszerre.

-Nem tudjuk. Sétálunk egyett majd beülünk kajálni aztán jön a többi.-sorolta Desh a tervet.

-Hát nem tudom. Menjünk?-nézett rám Ati.

-Mehetünk.-mosolyogtam rájuk.

-Akkor indulás.-mondta Desh vigyorogva.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megvaltokalegnagyobbbandawlss4.blog.hu/api/trackback/id/tr8616794782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Azahriah fan történet

Ebben a történetben Azahriah, Desh és a banda többi tagja fog szerepelni. A lány főszerepben Elizabeth lesz :)

Címkék

Ati (1) Csődör (1) Desh (1) Fészek (1) koncertek (1) Liza (1) Polla (1) rajongók (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása